آموزش انیمیشن تری دی مکس 3ds max Rendering Playing an image sequence with the RAM Player

آموزش انیمیشن تری دی مکس 3ds max Rendering Playing an image sequence with the RAM Player

 

در فیلم قبلی ، دنباله ای از تصاویر ، 150 پرونده جداگانه را ذخیره کردیم ، که هر یک هنوز هم قاب از انیمیشن است. ما می خواهیم این را به عنوان یک فیلم مشاهده کنیم. و ما می توانیم با استفاده از ابزاری به نام RAM Player این کار را انجام دهیم. و آن را در منوی Rendering در پایین مشاهده می کنید ، Media را در RAM Player مقایسه کنید. آن را باز کنید و ما یک پنجره کوچک می گیریم. و وقتی می گویند رسانه را مقایسه کنید ، به این واقعیت اشاره می کنند که ما دو کانال داریم. ما یک کانال A و B داریم. ما می توانستیم در دو سکانس مختلف بارگیری کنیم و آنها را مقایسه کنیم. ما فقط واقعاً می خواهیم فقط یک بار را مشاهده کنیم. بر روی پوشه کلیک کنید تا کانال A. باز شود. و ما باید به پروژه فعلی ارائه شود. و این در واقع همان چیزی است که اتفاق افتاده است. و من یک زیر پوشه در آنجا ایجاد کردم به نام camera_arc. به آنجا بروید و ما 150 فریم هنوز داریم. اولین فریم را در ترتیب انتخاب کنید و سپس پایین در اینجا ، ما فقط می خواهیم دو بار بررسی کنید و مطمئن شویم که کادر انتخاب دنباله فعال است. و سپس بر روی Open کلیک کنید.