آموزش تری دی مکس Mapping Textures 3ds max Using Real-World Map Size
آموزش تری دی مکس Mapping Textures 3ds max Using Real-World Map Size در فیلم قبلی ما نحوه استفاده از نقشه برداری UVW را مشاهده کردیم و اندازه و قرارگیری gizmo را برای تهیه نقشه 2D مانند نقشه bitmap مختصات نقشه برداری روی یک سطح مشخص کردیم. اکنون یک تکنیک وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید که می تواند کمی کار شما را سرعت ببخشد ، که به آن اندازه اندازه نقشه واقعی گفته می شود. بنابراین بیایید دیوار را در اینجا انتخاب کنیم ، آن دیوار شمالی است ، و در حال حاضر من از نگاشت جعبه استفاده می کنم ، و من صریحا اندازه جعبه را به یک طرف تنظیم کرده ام. در اینجا سوئیچ وجود دارد که می گوید "اندازه اندازه نقشه واقعی" است و وقتی این گزینه فعال شود و سوئیچ مربوطه در مختصات موجود از یک نقشه 2D فعال شود ، می توانیم مقیاس بندی آن نقشه را به جای اینجا در ویرایشگر مواد تنظیم کنیم. ، و فقط می تواند گردش کار شما را سرعت بخشد. بنابراین ، من اندازه نقشه واقعی را روشن می کنم ، و ما به هیچ وجه چیزی نمی گیریم ، نوع نقشه ما ناپدید می شود ، و نقشه ما نیز گم می شود. بنابراین اگر F3 را فشار دهیم ، یک نقطه نارنجی کوچک و کوچک وجود دارد و آن نقشه گرافیکی نقشه برداری است.