آموزش تری دی مکس Mapping Textures 3ds max Restoring links with Asset Tracking
همانطور که در طول دوره چند بار ذکر کردم ، هر پرونده وابسته ای مانند بیت مپ یا هنر برداری باید در پروژه فعلی باشد و شما باید به درستی به پرونده های پروژه فعلی پیوند دهید. اما گاهی اوقات با وجود بهترین اهداف ما ، دارایی ها از بین می روند یا مسیرها به هم می خورند. بگذارید چگونه به شما نشان دهم كه وقتی 3ds Max فایلهای وابسته را پیدا نكرد ، چگونه آن را تعمیر كنید. بنابراین صحنه را باز می کنم ، پرونده را باز می کنم ، و در پایین اینجا 12_07_asset_tracking وجود دارد ، آن را باز کنید ، و ما یک گفتگوی پرونده های خارجی گمشده دریافت می کنیم. اکنون این گفته می شود که پرونده PNG من از بین رفته است. باشه ، خب الان باید چیکار کنم؟ خب شما چند دکمه در اینجا دارید. حذف همه موارد بسیار خطرناک است ، همه منابع را به کلیه نقشه ها و بافتهای وابسته وابسته نابود می کند ، بنابراین نمی خواهید این کار را انجام دهید. مرور نوعی فریبنده است و ممکن است شما را به یک احساس امنیتی کاذب سوق دهد.
- آموزش تری دی مکس Adjusting physical material parameters in 3ds max
- آموزش تری دی مکس Using the Slate Material Editor - 3ds max Materials
- آموزش تری دی مکس Managing scene materials 3ds max