آموزش انیمیشن تری دی مکس 3ds max Rendering Rendering an image sequence

 

با دستیابی به نتیجه ای با کیفیت که می خواهیم در آزمون ارائه دهیم ، اکنون آماده هستیم تا یک ترتیب رندر تصویر را تنظیم کنیم. به گفتگوی تنظیم مجدد برگردید ، و من آنرا با Quicksilver ، با برخی تنظیمات خوب ، برای یک قاب تنظیم کردم که تنها تعریف استاندارد است. و من قصد دارم کل دنباله تصویر را ارائه دهم ، بنابراین در اینجا ، در زمان خروجی ، می خواهم آن را از بخش زمانی به حالت فعال تغییر دهم ، و قرار است تمام 150 فریم را ارائه دهد. من همچنین باید یک خروجی فایل را تعریف کنم ، و می توانیم دریابیم که اگر کمی برای پایین آمدن خروجی حرکت کنیم ، می توانیم جعبه ای را که می گوید فایل را ذخیره کنید تیک بزنید و متوجه شویم که در اینجا جعبه یکسان است. و این دکمه مرور کوچک شما را به همان دکمه این پرونده ها می برد. بنابراین در اینجا ، ما باید این مکان را برای ذخیره این دنباله تصویر تعریف کنیم. ما در حال ذخیره 150 فریم ثابت هستیم و دلایل زیادی برای این امر وجود دارد. اگر به یک فایل فیلم واحد رندر دهید ، پس اگر چیزی در رندر کار اختلال ایجاد کند ، به احتمال زیاد همه کارها را از دست خواهید داد و باید مجدداً شروع کنید. در حالی که اگر این یک تصویر جداگانه است و هر بار از آن صرفه جویی می شود ، اگر مشکلی پیش آمد ، احتمال دارد که بتوانید جایی را که ترک کرده اید انتخاب کنید.