آموزش تری دی مکس Understanding 3ds max Hierarchies

 

دانلود رایگان آموزش تری دی مکس Understanding 3ds max Hierarchies لیندا در این فصل از تجهیزات ساختگی ، ما در مورد راه اندازی یک سلسله مراتب انیمیشن یا سیستمی خواهیم یافت که به وسیله آن می توانیم به عنوان مثال یک شخصیت را مطرح کنیم. در این مثال من یک مانکن هنرمند دوستانه دارم و در حال حاضر با سلسله مراتب یا سیستمی از پیوندها بین اشیاء تنظیم شده است. و اگر من یک شیء فردی را انتخاب کنم ، مانند این شانه ، پس اگر آن را تغییر دهم ، اگرچه آنها اجسام جداگانه ای هستند ، سایر اعضای بدن نیز دنبال می شوند. برای اینکه کمی راحت تر ببنید که می خواهم براکت های انتخاب را در این صحنه غیرفعال کنم ، کلید J را فشار دهید تا آن براکت ها خاموش شود و همچنین برای اینکه کمی آسان تر شوید ، می بینم که می خواهم آن گزینه را فعال کنم به طوری که این پای جسم صورتهای لبه دار داشته باشد. در این نمای چشم انداز ، به سمت راست منو که دارای سایه پیش فرض است ، به منوی پورت مشاهده بروید.