آموزش انیمیشن تری دی مکس 3ds max Rendering Choosing render options
دانلود رایگان آموزش انیمیشن تری دی مکس 3ds max Rendering Choosing render options بیایید تعدادی از پارامترهای رندر را برای پیش نمایش کیفیت ارائه شده از این حرکت ساده دوربین در حرکت در فضا در یک قوس تنظیم کنیم. اگر علاقه مند به ارائه رده بندی تولید بالا با موتور روشنایی جهانی مانند ART یا Arnold هستید ، توصیه می کنم برخی از دوره های عالی دیگر را که در کتابخانه آموزش آنلاین وجود دارد ، در اینجا ببینید. اینها موضوعات بسیار عمیقی هستند و به هیچ وجه قادر به پوشش دادن آنها در یک دوره آموزشی ضروری نیستیم. بنابراین می خواهم یک رندر با کیفیت ساده را با رندر سخت افزاری Quicksilver انجام دهم. بیایید وارد گفتگوی Render Setup شویم و حالت هدف در حالت rendering Production تنظیم شود و من رندر را به Quicksilver تغییر می دهم. قبلاً در این دوره از فصل در مورد دوربین ها کمی در مورد اندازه خروجی رندر صحبت کردم. در اینجا من یک اندازه خروجی کوچک ، 640 360 360 با ابعاد 16 در 9 یا 1.7 تکرار دارم و این مناسب برای یک پیش نویس با کیفیت ارائه می باشد. حالا بیایید خود رندر را پیکربندی کنیم. به برگه ارائه دهنده بروید. نکته جالب در مورد Quicksilver این است که می توانیم تعداد مشخصی از تکرارها را محاسبه کنیم یا به کیفیت منتقل شویم.
- آموزش تری دی مکس 3ds max Hierarchies Prioritizing rotation axes
- آموزش تری دی مکس Understanding 3ds max Hierarchies
- آموزش تری دی مکس 3ds max Hierarchies Transforming pivot points
- آموزش تری دی مکس Mapping Textures 3ds max Restoring links with Asset Tracking