آموزش مدلسازی تری دی مکس 3ds max Modeling Baking subdivisions
دانلود آموزش مدلسازی تری دی مکس 3ds max Modeling Baking subdivisions اغلب در انتهای یک پروژه مدل سازی سطح زیربخش ، شما نیاز به پخت زیربخشها دارید ، یا آنها را می سوزانید و آن فرعی را دائمی می کنید. و به خصوص این مورد در صورت نیاز به تنظیمات سطح بسیار چند ضلعی بسیار کوچک در مدل سطح زیربنایی است. به عنوان مثال ، کاری که من می خواهم در این مورد انجام دهم این است که من واقعاً می خواهم کوسن صندلی را از سخت افزار زیر آن جدا کنم. یک پایه پلاستیکی وجود دارد که بالشتک صندلی را نگه می دارد. و برای حفظ آن مرز و اطمینان از عدم وجود شکاف ، من این شی را به یک پلی قابل ویرایش تبدیل می کنم که در زیر بخش ها پخت می شود و سپس می توانم قسمتی را که می خواهم جدا کنم. و این کاری است که من نمی توانم انجام دهم مگر اینکه من پختم زیرا نمی توانم به چند ضلعی های فردی در اینجا دسترسی پیدا کنم. بنابراین اگر شی را انتخاب کنیم و به پنل Modify برویم. در سطح بالا Open Subdiv است و من در واقع نمی توانم هیچ یک از چند ضلعی های تقسیم شده را انتخاب کنم. اینها رویه هستند. اگر تعداد تکرارها را تغییر دهم ، تعداد چند ضلعی ها را تغییر می دهم.
- آموزش تری دی مکس 3ds max Spline Modeling Adding a Bevel modifier
- آموزش تری دی مکس 3ds max Spline Modeling Creating a TextPlus primitive
- آموزش تری دی مکس 3ds max Spline Modeling Extruding with the Sweep modifier
- آموزش تری دی مکس 3ds max Spline Modeling Importing Illustrator paths to 3ds Max
- آموزش تری دی مکس 3ds max Spline Modeling Setting shape detail with Interpolation