آموزش تری دی مکس 3ds max Spline Modeling Adding a Bevel modifier
آموزش تری دی مکس 3ds max Spline Modeling Adding a Bevel modifier در مواقعی که می خواهید یک ستون بسته را بیرون بزنید ، و همچنین حاشیه ای کامپوزیت یا فیلتر شده ایجاد کنید. بنابراین گوشه ها در واقع نور را جذب می کنند. این یک نمونه کامل از زمانی است که ما می خواهیم از اصلاحگر Bevel استفاده کنیم ، این آرم از Illustrator وارد شده است. توجه داشته باشید که اصلاحگر Bevel و ممکن است شما نیاز به ایجاد تغییراتی در اسپل داشته باشید تا از بروز مشکلات مربوط به اصلاح کننده Bevel جلوگیری کنید. به عنوان مثال ، اگر شما راس خیلی نزدیک به یکدیگر دارید ، ممکن است مشکلات توپولوژی داشته باشید. بنابراین ممکن است بخواهید در سطح موضوع مورد بررسی قرار بگیرید. من به نمای جلویی می روم و شی spline خود را انتخاب می کنم. به حداکثر رساندن این کار با Alt + W. به Vertex ، Sub-Object Mode بروید و به هم نزدیک شوید و در مناطقی خاص ببینیم ، در واقع ، شرایطی داریم که دو راس خیلی نزدیک به یکدیگر داریم. و من توصیه می کنم که در واقع اینها را جوش داده ، و ما می توانیم آن را از پانل Editive Spline Modify انجام دهیم. با پیمایش به پایین ، Weld را مشاهده خواهید کرد. و اگر نمی خواهید این شکل را از دست دهید ، به عنوان مثال ، اگر نمی خواهیم این خط به موازات سایر خطوط عمودی موازی نباشد ، می توانیم یک نقطه را حرکت داده و آن را به نقطه دیگری بکشیم و سپس آنها را جوش دهیم ، بنابراین من این کار را خواهم کرد من می روم و بر روی Snaps کلیک راست می کنم و نقاط grid را غیرفعال می کنم و vertex را فعال می کنم. گفتگو را ببندید. ضربه محکم و ناگهانی 3D را فعال کنید. یک نکته را به دست آورید ، از ابزار Move استفاده کنید و فقط آن را به نقطه دیگر بکشید. همین کار را در اینجا انجام دهید.