آموزش تری دی مکس 3ds max Spline Modeling Creating a TextPlus primitive
آموزش تری دی مکس 3ds max Spline Modeling Creating a TextPlus primitive با استفاده از TextPlus Primitive و این جریان کاری قدیمی تر را با استفاده از یک شکل متن 2D و یک اصلاح کننده bevel پشت سر می گذارد. بنابراین شیء TextPlus راهی است که اکنون باید طی شود. آن را در پنل ایجاد زیر Geometry، Standard Primitives، TextPlus پیدا خواهید کرد. روی آن دکمه کلیک کرده و سپس در درگاه نمای جلویی که اندازه اولیه منطقه را برای متن تعیین می کنید ، کلیک کرده و بکشید. این در اصل بوم است که متن می تواند در آن پیچیده شود ، بنابراین اساساً ستون شما در اینجا است. بنابراین وقتی این را به سمت چپ می کشم ، می بینیم که متن در آن منطقه پیچیده می شود. موس را رها کرده و سپس کلیک کنید تا از حالت ایجاد خارج شوید. با انتخاب شیء ، به پنل Modify بروید و در قسمت بالا ، اندازه منطقه را در اینجا مشاهده خواهیم کرد. بنابراین اگر من عرض را بکشید و بکشید ، خواهید دید که می توانیم آن متن را در یک ستون باریک تر محدود کنیم. در صورت تمایل نیازی به استفاده از حالت منطقه نداریم. می توانیم نوع طرح را به Point تغییر دهیم. فقط بر روی Point کلیک کنید و اکنون متن بر روی نقطه محوری متمرکز خواهد شد و بسته بندی نخواهد شد یا چیزی شبیه به آن. خوب ، بنابراین بیایید نگاهی به این موضوع با کمی جزئیات بیشتر داشته باشیم. در نمای جلویی ، کلید Z را برای بزرگنمایی فشار می دهم.
- آموزش نورپردازی تری دی مکس 3ds Max Materials Applying vector text decals with TextMap
- آموزش جامع تری دی مکس 3ds Max Animation Skin Voxel and Heat Map solvers
- آموزش مبتدی انیمیشن 3ds Max Animation Using Buffer Curves
- آموزش مبتدی تری دی مکس 3ds Max Animation Introducing keys-only tools
- آموزش انیمیشن تری دی مکس 3ds Max Animation Navigating the updated Curve Editor