آموزش تری دی مکس 3ds max Modeling with the Symmetry modifier
دانلود رایگان آموزش تری دی مکس 3ds max Modeling with the Symmetry modifier در اوایل دوره دیدیم که چگونه می توان از ابزار آینه برای تکثیر یک شی و بازتاب آن در یک محور استفاده کرد. در این حالت ما می خواهیم از یک ابزار متفاوتی استفاده کنیم که تقارن دارد و این مزیت را دارد که درواقع جوشکاری درز را انجام می دهیم که هنگام اعمال یک اصلاح کننده فرعی باز بعدی متعاقباً نتایج خوبی به دست می آوریم. جعبه ای را انتخاب کنید که کوسن صندلی وظیفه صندلی است و یک اصلاح کننده تقارن اعمال کنید. قبل از انجام این کار توجه کنید که نقطه محوری درست روی درز قرار گرفته باشد. از لیست اصلاح کننده ، به پایین بروید و یک اصلاح کننده تقارن را اضافه کنید. و به طور پیش فرض بازتاب در امتداد محور x و استفاده از نقطه محوری به عنوان مرکز آن بازتاب است. در این حالت ، من نیازی به تغییر چیزی ندارم ، نتیجه کاملی کسب کردم و ما نیز طبق آستانه 0.254 سانتی متر در آن درز جوش می خوریم.