آموزش تری دی مکس 3ds max Polygon Modeling Creating doors
ما می توانیم برخی از اشیاء بدوی درب را ایجاد کنیم. برای اینکه مطمئن شویم درب ما به درستی تراز شده است ، می خواهیم به شبکه بچرخیم. من می توانم Snaps 3D را فعال کنم. بیایید با کلیک راست بر روی هر یک از آیکون های آهنربا وارد Grid و Snap Settings شویم و در تب Snaps فقط می خواهیم از 1000 سانتی متر مطمئن شویم و Grid و Snap Settings را ببندید. و اکنون ، شبکه به مناطقی گسترش می یابد که می خواهیم درب آنرا بکشیم. ما با دکمه Control + Alt و وسط ماوس به آنجا نزدیک خواهیم شد تا وقتی که می توانیم سانتیمترهای فردی را در خطوط شبکه مشاهده کنیم. بسیار مهم است که وقتی درب را می سازیم ، دقیقاً با شبکه تراز می شود. در غیر این صورت بعداً دچار سردرد خواهیم شد. و دلیل این امر این است که صرفنظر از چگونگی جابجایی درب در فضا ، مقدار چرخش Transform با مقدار صفر شروع می شود. بنابراین ممکن است درب به طور تصادفی جهت یابی شود.