آموزش تری دی مکس 3ds max Polygon Modeling Layering deformers in the modifier stack

 

دانلود آموزش تری دی مکس 3ds max Polygon Modeling Layering deformers in the modifier stack برای آمادگی برای یک عملیات بولی مانند تفریق ، باید اطمینان حاصل کنیم که اشیاء با ما کار می کنند یا عملگرها برای Booleans قانونی هستند. و دقیقاً به چه معنی است؟ خوب ، یک موضوع حقوقی موضوعی است که دارای توپولوژی به اصطلاح منیفولد است که می تواند صاف باشد. اگر تمام لبه ها از هم جدا شوند ، می توان آن را صاف درآورد ، و این امکان وجود دارد که آن را به عقب برگردانید تا به همان شکلی که بود ، و این همان مفهوم مانیفولد است. و یکی دیگر از شرایط مورد نیاز Booleans این است که هیچ چند ضلعی مقعر یا چند ضلعی مقعر با سوراخ در آنها نداریم. این شی در اینجا در حال حاضر جزئیات خاصی ندارد. کار نمی کند اگر سعی کنیم با دو مورد از این جعبه ها تفریق بولی را انجام دهیم ، نتیجه غیرقابل پیش بینی می گیریم. برای جلوگیری از وقوع این اتفاق ، ما می توانیم یک لبه جدید در اینجا ، بر روی لبه سمت راست وسط ، برش بزنیم ، و این شیء را به دو چند ضلعی بزرگ تقسیم می کند ، در قسمت جلویی دو عقب. این به عملکرد بولی کمک می کند ، به طوری که هیچ چند ضلعی مقعر یا عجیب نخواهد داشت. بنابراین ، ما در حال رفتن به جلو و انجام این کار در حال حاضر ، و من می خواهم آن را انتخاب کنید و آن را به پلی قابل ویرایش تبدیل کنید ، زیرا در حال حاضر ، یک مستطیل اولیه با یک اصلاح کننده اکسترود است. فقط در صورت بروز مشکلی در جریان کار ، می خواهم با کلون کردن آن و مخفی کردن آن ، این شیء را به عقب برگردانم. بنابراین من مستطیل O ، O یکی و صحنه خود را. من قصد دارم این را تغییر نام دهم. من قصد دارم آن را به شرق بنامم و بعد مثل یک کلون یک نسخه تکراری درست کنم. ویرایش ، کلون ، این یک نسخه است و من اسم آن را به پشتیبان گیری از دیوار شرقی تغییر می دهم ، و سپس من آن شی را روی لایه خود قرار می دهم.