آموزش مدلسازی تری دی مکس 3ds max Polygon Modeling Cutting with Boolean subtraction

 

دانلود ویدئو آموزش رایگان آموزش مدلسازی تری دی مکس 3ds max Polygon Modeling Cutting with Boolean subtraction صحنه ما برای تأمین شرایط برای تفریق بولی تنظیم شده است. ما قصد داریم برای برخی از درها دو سوراخ در این دیوار بریزیم. و نکته مهم این است که من یک حلقه لبه یا یک سری لبه در پایین وسط دارم ، دو ناحیه برش را از هم جدا می کنم. و خود برش ها ، این دو صندوق ، در واقع قرار گرفته اند به طوری که همه راه ها را به زیر زمین می روند ، و از این طریق ما در آستانه هیچ هندسه عجیب و غریب نخواهیم داشت. بنابراین برای ایجاد Boolean ، شیء دیوار شرقی را انتخاب کنید ، به پانل Creative ، Geometry بروید و از لیست کشیدن پایین ، Compound Objects را انتخاب کنید و سپس بر روی Boolean ، not pro-Boolean ، بلکه فقط استاندارد ، Boolean معمولی کلیک کنید. و جسم به یک جسم بولی تبدیل می شود. اما اگر دارای یک پشته اصلاح کننده باشد ، آن را حفظ خواهید کرد.