آموزش تری دی مکس 3ds max Spline Modeling Revolving a surface with the Lathe modifier
آموزش تری دی مکس 3ds max Spline Modeling Revolving a surface with the Lathe modifier سطح انقلاب یک شیء سه بعدی است که با چرخاندن یک خط از اطراف یک محور ایجاد می شود. و در 3ds Max ، این را تراش می نامند. ما از آن برای ایجاد پلاگین این سیم برق استفاده خواهیم کرد. در نمای چپ نزدیکتر خواهم شد. آن را با Alt + W به حداکثر رسانده و از ماوس و چرخ وسط استفاده کنید تا به هم نزدیک شوید تا جایی که ما در مقیاس تنها چند سانتیمتر در صفحه هستیم. و ما یک خط برای اصلاح تراش درست خواهیم کرد. به پنل ایجاد به سمت Shapes بروید ، و بر روی Line کلیک کنید. و ما فقط می خواهیم این فرم آزاد را ترسیم کنیم. حتی مهم نیست که ما کجا آن را ترسیم کنیم تا زمانی که اینجا در نمای چپ و در مقیاس درست باشد. بنابراین فقط برای ایجاد یک نقطه پایانی کلیک کنید. کلیک کنید و بکشید تا یک نقطه bezier ایجاد شود. برای ایجاد یک گوشه دیگر کلیک کنید و سپس دوباره کلیک کنید تا یک نقطه گوشه ایجاد شود. کلیک کنید و بکشید تا یک نقطه bezier و سپس یک نقطه گوشه نهایی ، فقط کلیک کنید. و سپس هنگامی که همه آنها را دارید ، برای خروج از آن منحنی کلیک راست کرده و سپس یک بار دیگر راست کلیک کنید تا از ابزار Line خارج شوید. اکنون می توانیم وارد این شکل شویم و شکل این منحنی را ویرایش کنیم ، اما احتمالاً ایده خوبی است که ابتدا از تراش استفاده کنید. و از این طریق می توانیم نتیجه نهایی را ببینیم. با اصلاح شکل منحنی ، می توانیم آن را که سطح انقلاب سه بعدی انقلاب است ، ببینیم. قبل از استفاده از تراش ، می خواهیم منحنی را نسبت به نقطه محوری آن قرار دهیم. می توانیم ببینیم که نقطه محوری که در اینجا توسط سه پایه محور نشان داده شده است ، دقیقاً از طریق منحنی جریان دارد و ما در واقع می خواهیم که نقطه محوری در جایی زیر منحنی باشد. بیایید شی را به یک نقطه شبکه منتقل کنیم. با کلیک راست روی تنظیمات Grid و Snap بروید و فقط مطمئن شوید که در حال گرفتن امتیاز برای شبکه هستید. ابزار Move را بگیرید و سپس مطمئن شوید که در حال فشرده شدن هستید.
- آموزش مبتدی تری دی مکس 3ds Max Modeling Creating type with TextPlus
- آموزش مدلسازی معماری تری دی مکس 3ds Max Modeling Managing operands Boolean Explorer
- آموزش مدلسازی تری دی مکس 3ds Max Modeling Modeling updated Bevel Profile
- آموزش مدلسازی تری دی مکس 3ds Max Modeling Creating compound objects with new Booleans
- آموزش انیمیشن تری دی مکس 3ds Max New Features Saving animation with Game Exporter