آموزش مبتدی تری دی مکس 3ds Max Modeling Creating type with TextPlus
دانلود رایگان ویدئو آموزش مبتدی تری دی مکس 3ds Max Modeling Creating type with TextPlus استفاده از گرافیک تبلیغاتی شیء جدید TextPlus باعث می شود متن بسیار مناسب روی صفحه نمایش به شما دسترسی پیدا کند و امکاناتی را فراهم کند که قبلاً هرگز از آن استفاده نکرده اید یا نیاز به نیروی کار زیادی دارید. بگذارید شیء TextPlus را از پنل ایجاد و از بخش هندسه ایجاد کنید Standard Primitives TextPlus را کلیک کرده و بکشید و در قسمت نمای جلوی آن ایجاد کنید تا منطقه TextPlus ایجاد شود و با بزرگنمایی در آن منطقه ، می بینید که متن درون جعبه پیچیده می شود. . خوب ، پس از ایجاد ، مستقیماً به پنل Modify می روم و در هندسه هندسه میزان اکسترود را افزایش می دهم. من از نظر منظر با چرخ نزدیکتر می شوم. برای دیدن چهره های لبه F4 را فشار دهید. خوب ، تا کنون فرقی با یک اکستروژن استاندارد ندارد. اول از همه ، ما قدرت زیادی برای ویرایش متن خود داریم. ما جعبه متن استاندارد خود را در اینجا قرار داده ایم و می توانیم آنرا تغییر دهیم. به عنوان مثال ، ما می توانستیم قلم را بدیهی تغییر دهیم. شاید ما Arial Black را انجام دهیم. توجه کنید که برخی از متن ها به صورت ایتالیایی و برخی رومی هستند. من می توانم آن را به راحتی تغییر دهید. فقط کافی است همه این موارد را انتخاب کنید و چند بار روی دکمه italic ضربه بزنید تا پاک شود. و ما می توانیم با کلیک روی این پیکان گزینه های خود را در اینجا گسترش دهیم و اکنون چند قابلیت یک ظاهر طراحی شده دیگر نیز داریم. بیایید پایتخت های کوچک را امتحان کنیم. ما اندازه متن را در اینجا پایین آورده ایم ، البته ، و یک بار دیگر ، این است که همیشه در اندازه منطقه ما باقی می ماند و از همه مهمتر ، اکنون توانایی پردازش متن را داریم.
- آموزش مقدماتی اینفراورکس InfraWorks 2019 Navigation tools
- آموزش اینفراورکس InfraWorks 2019 Panels
- آموزش گام به گام اینفراورکس InfraWorks 2019 Menu bars
- آموزش نرم افزار اینفراورکس InfraWorks 2019 Model builders
- آموزش کامل اینفراورکس InfraWorks 2019 Home page
Click Open Large Text Window and we get the enter text dialog in which we can actually cut and paste or directly enter any type that we want and style it on a per character basis. We got a little mini type setting engine directly within 3ds Max. Additionally, we can adjust parameters of the type, such as the kerning and the size interactively in the viewport. Let's go to the perspective view here. I'll maximize that with Alt + W. Back out a little bit, and in the parameters click Manipulate Text, and we're dropped into a mode sort of like a subobject mode in which we can select one or more characters and manipulate them. Right now they're all selected.