آموزش تری دی مکس 3ds max Selecting in window and crossing modes

آموزش تری دی مکس 3ds max Selecting in window and crossing modes در پایان فصل ما در رابط کاربری 3ds Max ، یک ابزار انتخاب دیگر دارم که می خواهم با شما به اشتراک بگذارم. و آن را حالت عبور از پنجره می نامند. در نوار ابزار اصلی ، ابزار انتخابی شیء را که با آن آشنا هستید ، داریم. یک ابزار مستطیل شکل به طور پیش فرض برای ابزار شیء انتخاب وجود دارد. بنابراین اگر من کلیک کنید و بکشید ، یک مستطیل می گیرم و می توانم چیزی را انتخاب کنم. یا می توانم از حالت دیگری استفاده کنم ، می توانم با یک دایره انتخاب کنم ، کلیک و کشیدن. یا حتی یک لاسو. اما در هر صورت ، به طور پیش فرض ، اگر انتخاب من به شیء لمس کند ، انتخاب می شود. به ناحیه مستطیل برگردید ، به این حالت حالت عبور نامیده می شود. این بدان معناست که اگر منطقه شما از یک شی عبور کند یا آن را لمس کند ، انتخاب می شود. اما در اینجا در نوار ابزار اصلی می توانیم آن را به حالت پنجره تغییر دهیم. روی آن دکمه کلیک کنید ، و در حالت پنجره باید به منظور انتخاب شیء ، شیء را به طور کامل در ناحیه انتخاب قرار دهیم.
- آموزش نورپردازی تری دی مکس 3ds Max Interior sunlight Arnold distant light
- نورپردازی تری دی مکس 3ds Max Importing photometric data IES file
- نورپردازی تری دی مکس 3ds Max Interior artificial light ART
- نورپردازی تری دی مکس 3ds Max Filling shadows with area soft lights
- نورپردازی تری دی مکس 3ds Max Approximating sunlight photometric disc