آموزش مدلسازی تری دی مکس 3ds Max Importing and replacing from the Asset Library

کتابخانه دارایی همچنین می تواند فایلها را بر روی دیسک سخت یا شبکه محلی شما ارجاع دهد. می خواهید ابتدا با کلیک کردن روی یک علامت به علاوه ، یک مکان اضافه کنید. و من پروژه فعلی خود را بر روی دسک تاپ قرار داده ام ، که Exercise Files است. سطح ریشه آن پروژه را انتخاب کرده و OK را بزنید. اکنون در اینجا لیست شده است ، می توانیم آن را انتخاب کرده و به پوشه صحنه برویم ، و لیستی از صحنه های 3ds Max را بدست آوردیم. این حرکت را فقط برای گرفتن املاک و مستغلات صفحه نمایش بیشتر انجام دهید. قبل از کشیدن و رها کردن به صحنه خود ، می خواهیم حالت انتقال را انتخاب کنیم. این سه دکمه در نوار ابزار در اینجا به ما امکان می دهد این کار را انجام دهیم. من یکی از این اسناد را در اینجا برای بازخوانی نمایشگر انتخاب می کنم. و ما در اینجا "ادغام / واردات" ، "XRef" بلند شدیم ، یا پیوندی به یک اسناد خارجی یا "جایگزینی" ایجاد کردیم. اگر من یک واردات انجام می دادم ، آن موضوع برای همیشه به صورت دائمی وارد صحنه می شد. اگر من یک کشیدن XRef انجام می دادم ، ما یک صحنه XRef ایجاد می کردیم ، نه یک شی XRef. خوب ، پس بیایید وارداتی انجام دهیم. "واردات یا ادغام" را انتخاب می کنم ، و كتاب "02 02 bookcase black and white" را به قسمت نمای برتر منتقل می كنم. با نگه داشتن ماوس ، من به آنجا می کشم و موس را رها می کنم و دوباره می کشم و در آخر کلیک می کنم تا مشخص شود مکان مورد نظر شما در کجا قرار دارد. فقط یک کشیدن و رها کردن تعاملی وجود دارد. شما نمی توانید شیء وارداتی موقعیتی را که در اصل در پرونده صحنه منبع آن بود ، فرض کند. که کمی ذهنی در آنجاست.