آموزش تری دی مکس 3ds max Polygon Modeling Welding vertices

 

آموزش تری دی مکس 3ds max Polygon Modeling Welding vertices جوش یا ترکیب vertices یک گام بسیار مهم در مدل سازی چند ضلعی است. به خصوص در موقعیت هایی مانند این. من یک شی را منعکس یا آینه کردم و سپس دو بخش را به یک شیء واحد متصل کردم ، اما آنها هنوز هم جدا هستند ، آنها دو عنصر جداگانه هستند. من یک پایه پایه صندلی را انتخاب می کنم ، به صفحه تغییر می دهم ، و در حالت Sub-object element ، می توانم یک یا نیمی را انتخاب کنم. و این فقط نشان می دهد که اگر من می خواستم می توانم ابزار حرکت را بگیرم و نشان دهم که آنها کاملاً ترکیبی یا جوش خورده نیست ، اینها قطعاً از هم جدا هستند. من آن را خنثیسازی خواهم کرد. از حالت فرعی خارج شوید و من می خواهم درز را جوش دهم. من می توانم این کار را در حالت vertex یا edge mode انجام دهم. بیایید به زیر موضوع vertex برویم ، و همه رئوس ها در حال حاضر انتخاب شده اند ، می توانم تمام رئوسها را انتخاب کنم و همه آنها را به همسایگان خود جوش دهم ، یا در صورت تمایل می توانم درز را انتخاب کنم. من فقط قصد انتخاب درز را دارم و این کار را در نمای برتر انجام خواهم داد. کمی نزدیکتر شوید و یک مستطیل را در اطراف تمام راسهای مرکز بکشید.