آموزش تری دی مکس 3ds max Polygon Modeling Reflecting objects with Mirror

 

آموزش تری دی مکس 3ds max Polygon Modeling Reflecting objects with Mirror ابزار آینه منعکس کننده یک شی برای تولید نسخه های چپ و راست است. با هر جسم و نه فقط چند ضلعی کار می کند. در این حالت ، من قصد دارم یک آینه را بسازم تا نیمی دیگر از این یک پایه صندلی را ایجاد کنم. من یک صندلی اداری درست کردم و این پایه صندلی اداری است و این یکی از پنج پا است و باید نیمی دیگر از آن پا را ایجاد کنم. شی را انتخاب کنید. و در نوار ابزار اصلی ، ما ابزار آینه را داریم. روی آن دکمه کلیک کنید و کادر گفتگوی آینه را می گیریم. دیدن آن بسیار دشوار است ، اما در بالا در بالا این به ما می گوید مرجع ما برای آینه چیست. ما در چه سیستم مختصاتی قرار داریم. ما در سیستم جهانی مختصات هستیم و در واقع نمی توانیم این گفتگو را گسترده تر کنیم تا تمام متن را بخواند. اما ، تا زمانی که می گوید جهان در آنجا ، پس ما خوب هستیم. دو شکل آینه ، ترانسفورم و هندسه وجود دارد.