آموزش تری دی مکس Saving material libraries in 3ds max Materials
اضافه کردن مواد و بافت ها در 3ds Max
برای عکسبرداری سریع و آسان ، 3ds Max از یک گردش کاری مبتنی بر ارائه بدنی استفاده می کند. و این بدان معنی است که چراغها نه تنها از نظر فتومتری دقیق هستند ، بلکه این مواد شبیه سازی واقعی نحوه واکنش سطوح واقعی به نور هستند. بنابراین بیایید در مورد مواد بدنی بیاموزیم. ما می توانیم آن را با کشیدن از قسمت Material ها در مرورگر Material Map ایجاد کنیم ، یا می توانیم در View کلیک راست کنیم. کلیک راست کرده و Material ها و سپس دسته General and Physical Material را انتخاب کنید. و یک ماده فیزیکی جدید ایجاد می شود. روی نمونه آن دوبار کلیک می کنم تا بزرگتر شود و سپس بر روی برچسب آن دوبار کلیک کنید تا در پارامتر ویرایشگر بارگذاری شود. همچنین می توانم آن را به حداقل برسانم تا کمی فضای کمتری به خود اختصاص دهم. بنابراین برخی از پیش تنظیم هایی وجود دارد که با یک ماده فیزیکی همراه هستند و می توانید از آنها برای یادگیری نحوه عملکرد این پارامترها استفاده کنید. به عنوان مثال من می توانم از لیست از پیش تعیین شده ، براق رنگ انتخاب کنید.