آموزش تری دی مکس Adjusting physical material parameters in 3ds max

با نگاهی دیگر به پارامترهای ماده فیزیکی ، قصد داریم در مورد بازتاب ها بدانیم. بنابراین ، من یک ماده دیگر خواهم ساخت. یکی از این موارد را انتخاب کنید و برای ایجاد یک کلون جدید ، شیفت و پایین بکشید و بکشید. روی آن دوبار کلیک کنید و بیایید یکی از پیش تنظیم های دیگر را امتحان کنید. به پایین به فلزات بروید ، و بیایید از پیش تعیین شده نقره را انتخاب کنیم. و به نظر نمی رسد که در پیش نمایش اینجا باشد. اگر روی آن کلیک کرده و دوباره بر روی آن کلیک کنم ، دوباره در اینجا در پنجره پیش نمایش تجدید می شود ، اما به دلایلی نمی توانیم بازتاب هایی را در این اسلات های نمونه در آرنولد مشاهده کنیم. بنابراین ، ما برای مشاهده بازتاب باید در واقع یک نمایشگر سایه فعال را مشاهده کنیم. بنابراین ، اجازه دهید به تنظیمات رندر بپردازیم و حالت ارائه هدف را به حالت سایه فعال تغییر دهیم ، و آرنولد را به عنوان رندر فعلی بدست آورده ایم. در تب سیستم ، با کاهش تعداد نخ ها به دو ، آن را پرتاب کردم. به برگه مشترک بروید ، و ما قصد داریم یک رندر کوچکتر را انجام دهیم. عرض را به مقدار 320 و ارتفاع را به مقدار 180 تنظیم می کنم و آن را نیز در یکی از این دکمه ها ذخیره می کنم. من بر روی دکمه 320 در 240 کلیک راست می کنم و گزینه تنظیمات فعلی را انتخاب می کنم و خوب می زنم. بنابراین ، اکنون برای ارائه سایه بان فعال ، می خواهیم یک تصویر کوچک را انجام دهیم.