آموزش تری دی مکس 3ds max Lighting Adjusting the Camera Exposure Control

 

دست به دست هم با تنظیم شدت نور ، باید نوردهی دوربین را تنظیم کنیم تا نتیجه خوبی در صفحه حاصل شود. به یاد داشته باشید که ما در حال تلاش برای تقلید از شرایط روشنایی دنیای واقعی برای واقع بینانه ترین نتایج هستیم. نور فوتومتری من در حال حاضر شدت غیر واقعی دارد. من آن را انتخاب کرده و به پنل اصلاح برمی گردم. ما آن را در حالت لوکس رها کردیم. من قصد دارم آن را به لومن ها برگردانم و به آن ارزش واقعی دهم. آن را روی 2،000 لومن تنظیم کرده و Enter را فشار دهید. و اکنون این یک شدت نور واقعی است ، اما می بینید که روی صفحه نمایش خیلی تاریک است. ما باید کنترل نوردهی دوربین را تنظیم کنیم و آن را در منوی رندر پیدا کنید. ما می توانیم مستقیماً به کنترل مواجهه برویم. در واقع ، همان کار باز کردن گفتگوی محیط است. گفتگوی محیط و اثرات ارائه شده است و در حال حاضر هیچ کنترل نوردهی اعمال نمی شود. دلیل این امر آنست که ما از آرنولد به عنوان ارائه دهنده سایه فعال استفاده می کردیم. اگر رندر خط اسکن را انتخاب کرده اید و به نور فتومتری اضافه کرده اید ، از شما خواسته می شود کنترل نوردهی لگاریتمی را درج کنید و وقتی دیدید که می توانید بله را انتخاب کنید و به طور خودکار در اینجا اضافه می شود. ما در واقع کنترل نوردهی لگاریتمی را نمی خواهیم. ما می خواهیم کنترل نوردهی دوربین فیزیکی را داشته باشیم بنابراین بیایید آنرا انتخاب کنیم. از این لیست کشویی ، به کنترل نوردهی دوربین فیزیکی بروید. و در اینجا ، ما می توانیم حساسیت دوربین را تنظیم کنیم. و من می خواهم که این همه دوربین ها یکسان باشد.