آموزش تری دی مکس 3ds max Lighting Previewing renders with ActiveShade
در این فصل به معرفی روشنایی در 3ds Max خواهیم پرداخت. نورپردازی به طور جدائی با مواد و رندر در ارتباط است. اگر یکی از این موارد را تغییر دهید ، احتمالاً لازم است دیگران را تغییر دهید و این بدان دلیل است که همه آنها به یکدیگر وابسته هستند. قبل از اینکه حتی بتوانیم به نورپردازی نگاه کنیم ، باید انتخاب کنیم. ما از کدام رندر استفاده خواهیم کرد؟ ما در این دوره از آرنولد استفاده خواهیم کرد و اکنون قصد داریم آنرا تنظیم کنیم تا تعاملی ارائه شود. هنگامی که ما در روشنایی خود تغییراتی ایجاد می کنیم ، آن را در حالت کیفیت تولید تعاملی به روز می کنیم. در نوار ابزار اصلی دکمه تنظیم رندر را مشاهده خواهید کرد که به نظر می رسد گلدان چای کمی با چرخ دنده است. روی آن کلیک کنید و در بالای پنجره رندر تنظیم ما حالت هدف را مشاهده می کنیم. هر یک از حالت های هدف برای هدفی متفاوت هستند و هر کدام می توانند تنظیمات متفاوتی داشته باشند.
- آموزش مدلسازی تری دی مکس Conforming one object to another - 3ds max Freeform Modeling
- آموزش مدلسازی تری دی مکس Adjustment with Move Conform - 3ds max Freeform Modeling
- آموزش مدلسازی تری دی مکس Setting brush options - 3ds max Freeform Modeling
- آموزش مدلسازی تری دی مکس Setting paint options - 3ds max Freeform Modeling