آموزش مدلسازی تری دی مکس Creating a physical camera and target - 3ds max Camera Techniques
دانلود آموزش مدلسازی تری دی مکس Creating a physical camera and target - 3ds max Camera Techniques در این فصل به اصول تکنیک های دوربین در 3DS Max می پردازیم که می توانیم از بین دو دوربین مختلف انتخاب کنیم. دوربین بدنه جدیدتر است و به نظر من بهتر است ، و بعد نسخه قدیمی تر که دوربین استاندارد است وجود دارد. و هرکدام از آن ها می توانند نگاهی به نقطه ای داشته باشند که به عنوان هدف شناخته می شود یا می توان مستقیماً چرخید که در این صورت این دوربین رایگان است. بیایید با یک دوربین فیزیکی شروع کنیم و وقتی یک دوربین فیزیکی را ایجاد می کنید همیشه یک هدف به آن متصل است. بنابراین بیایید این کار را انجام دهیم ، و من می خواهم این کار را در نمای برتر انجام دهم زیرا این واقعاً بهترین راه برای ایجاد یک دوربین به خصوص دوربین هدفمند است زیرا شما برای ایجاد دوربین و هدف آن باید به کلیک و کشیدن در منظره مراجعه کنید. و این ساده ترین کار برای دیدن کارهایی است که شما در یک نمای برتر انجام می دهید ، بنابراین من به نمای برتر می روم و اجازه می دهیم این را در حالت سایه دار ببینم که F3 را فشار می دهم تا سایه را ببینم و متأسفانه نمی توانم ببینم سقف اما من می توانم هندسه سقف را مخفی کنم که آنها را روی یک لایه نمایشگر قرار دادم بنابراین Layer Explorer را از نوار ابزار اصلی باز کنید و در Layer Explorer فقط دید را برای سقف و روشنایی سقف غیرفعال کنید و اکنون می توانیم اتاق را خیلی واضح ببینیم . خوب ، پس بیایید دوربین خود را ایجاد کنیم من دوباره Layer Explorer را خاموش می کنیم ، به پنل ایجاد بروید ، و ما به جای هندسه می خواهیم دسته هایی را بخواهیم که به دوربین های مداربسته برویم و از لحاظ فیزیکی نیز داریم ،
- آموزش تری دی مکس Offsetting the image with Lens Shift - 3ds max Camera Techniques
- آموزش تری دی مکس Setting rotation axis order - 3ds max Camera Techniques
- آموزش تری دی مکس Rotating in Gimbal coordinate space - 3ds max Camera Techniques
- آموزش مدلسازی تری دی مکس Enabling safe frames - 3ds max Camera Techniques