آموزش تری دی مکس Setting rotation axis order - 3ds max Camera Techniques

 

 

دانلود آموزش تری دی مکس Setting rotation axis order - 3ds max Camera Techniques یکی از دلایل اصلی استفاده از یک دوربین رایگان ، تکثیر عملکرد یک سه پایه واقعی و انجام این کار به طور کامل می باشد که می توان ترتیب محور یا ترتیب چرخش ها را تغییر داد تا در اولویت بندی محورهای مختلف چرخش قرار گیرد. بنابراین ، من یک دوربین رایگان در اینجا کردم که می توانم آن را انتخاب کنم و یک بار دیگر به سیستم چرخش در سیستم مختصات گیمبال می روم. و ما سه محور برای یک دوربین داریم. محور تابه را داریم که چپ و راست است. محور شیب داریم که بالا و پایین است. من می خواهم این کار را با کنترل Z انجام دهم و پس از آن ما نیز خط محور بینایی یا شیب هلندی یا زاویه محصور را داریم. خوب ، خوب شما متوجه می شوید وقتی در حالت گیمبال به دور دید می چرخم ، محور X قرمز که همان محور شیب است دنبال چرخش است و این نشانگر این است که محور در واقع یک سلسله مراتب داخلی دارد. در واقع یک دستور داخلی برای عملیات چرخش وجود دارد و آنها به طور پیش فرض در ترتیب x ، y و z چرخانده می شوند. و به همین دلیل است که ما شاهد این نتیجه هستیم. بنابراین اگر در اطراف Z بچرخم ، دو محور دیگر دنبال می شوند زیرا z به نوعی پدر و مادر دو محور دیگر است. دو محور دیگر کودکان یا زیردستان هستند.