آموزش مدلسازی تری دی مکس Conforming one object to another - 3ds max Freeform Modeling

 

یکی دیگر از ویژگیهای بسیار جالب مدل سازی Freeform ، قابلیت انطباق یک سطح با سطح دیگر است. و در شرایطی مانند این بسیار مناسب است ، جایی که من می خواهم جاده با این سطح از منظره زیرین مطابقت داشته باشد. اگر آن جاده و مدار را در اطراف خود انتخاب کنم ، می توانیم ببینیم که در حال حاضر فقط در بالای منظره شناور است. برای انطباق یک شی با چیز دیگر ، شما باید چند روش بسیار دقیق را دنبال کنید ، و این واقعاً شهودی نیست ، و شما باید این روند را دقیقاً دنبال کنید تا آن را عملی کنید. اول و مهمتر از همه ، هر دو شیء باید قابل ویرایش پلی باشند ، و جاده ای که من در حال حاضر انتخاب کرده ام ، یک هواپیمای اولیه است. و می توانم بگویم که حتی اگر پنل اصلاح شده باشد ، کل صفحه فرمان پنهان است. وقتی شی را انتخاب می کنم و روبان Freeform کاملاً خالی است ، این بدان معنی است که شیء انتخاب شده یک پلی قابل ویرایش نیست ، بنابراین باید یک صفحه باشد. من قصد دارم آن را به پلی قابل ویرایش تبدیل کنم ، کلیک راست کنید و "تبدیل به" ، "تبدیل به پلی قابل ویرایش" را انتخاب کنید.