آموزش تری دی مکس 3ds max 2020 tutorials Scene Layout - Referencing scenes with Xref objects

 

آموزش تری دی مکس 3ds max 2020 tutorials Scene Layout - Referencing scenes with Xref objects یکی از بهترین روشها در گرافیک های سه بعدی یا واقعاً هر پروژه رایانه ای ، نسخه سازی است. این به معنای صرفه جویی در بسیاری از نسخه های صحنه یا پروژه شما است. و در مورد من ، نسخه جدیدی از صحنه 3ds max خود را تقریباً در هر 10 تا 30 دقیقه ذخیره می کنم. بنابراین خاتمه دادن به 100 نسخه از همان مدل برای من بسیار آسان است. و ممکن است این بیش از حد به نظر برسد اما به این دلیل نیست که به من این امکان را می دهد که در صورت اشتباه بودن به نسخه قبلی برگردم. بنابراین اساساً یک بیمه نامه است. بنابراین اگر نسخه های زیادی را در اختیار دارید ، سریعتر از فضای دیسک استفاده خواهید کرد. اما در این مورد راهی وجود دارد ، به ویژه برای صحنه های پیچیده ای که در آن چیزهای زیادی از اشیاء وجود دارد. می توانید آن اشیاء یا دارایی ها را به عنوان منابع خارجی یا Xrefs بارگذاری کنید. و فقط پیوندی با دارایی خارجی ایجاد می کنید. شما آن دارایی را در صحنه فعلی محاصره نمی کنید و به همین دلیل وقتی نسخه جدیدی از صحنه فعلی را ذخیره می کنید ، اندازه پرونده آن بزرگتر نیست.