آموزش تری دی مکس 3ds max Spline Modeling Creating shapes

 

آموزش تری دی مکس 3ds max Spline Modeling Creating shapes در این فصل به مدل سازی اسپلین خواهیم پرداخت و spline فقط یک کلمه فانتزی برای خط یا خط منحنی است و سه نوع اسپلین در 3ds Max وجود دارد ، شکل اولیه مانند دایره یا مستطیل ، اسپلین های قابل ویرایش که در اصل منحنی های Bezier هستند. ، ممکن است شما با برنامه هایی از قبیل Illustrator آشنا باشید و در آخر اینکه ، 3ds Max دارای NURBS یا خطوط منطقی غیر یکنواخت است. آن نوع از گردش کار عتیقه ای که ما در این نسخه از 3ds Max Essential Training ضروری نیستیم را پوشش خواهیم داد اگرچه NURBS هنوز یک جریان کاری بسیار قدرتمند به خصوص در مهندسی مکانیک و برنامه های طراحی محصول است. در 3ds Max احتمالاً می خواهید با splines یا منحنی های Bezier بمانید زیرا در واقع کار با آنها بسیار ساده تر است. آنها نتیجه بهتری می دهند و هنوز در حال توسعه فعال هستند. ما با ایجاد چند شکل ساده شروع خواهیم کرد و سپس آنها را به سطحی به نام یک انبار بیرون می زنیم. من صحنه ای را با واحدهای خودم تهیه کرده ام و شبکه ای که از قبل تنظیم شده است ، اجازه دهید نگاهی به آن بیندازیم. در منوی Customize ، Unit Setup ، از سانتیمتر استفاده می کنم. و در تنظیمات شبکه و ضربه محکم و ناگهانی ، می توانم روی هر یک از این موارد راست کلیک کنید. من در حال گرفتن نقاط شبکه هستم.