آموزش تری دی مکس 3ds max Modeling Using Soft Selection
دانلود رایگان فیلم آموزش تری دی مکس 3ds max Modeling Using Soft Selection انتخاب نرم یک تکنیک قدرتمند مدل سازی چند ضلعی برای دستیابی به سطوح روان و دارای لبه های بسیار ضخیم است و فقط برای چند ضلعی های استاندارد اعمال می شود ، اما در مورد مدل سازی سطح زیربخش نیز کاربرد دارد. کوسن صندلی را انتخاب می کنم و می خواهم به پلی قابل ویرایش آن برسم و اگر یک بار دیگر به سمت نوار مدل سازی برویم ، چیزی را نمی بینیم. با کلیک بر روی دکمه modify mode در اینجا می توانیم به پنل اصلاح برسیم. و این باعث تغییر در پنل اصلاح می شود که به ما اجازه می دهد تا از طریق پشته حرکت کنیم. بنابراین من به سطح پلی قابل ویرایش پایین می روم و سپس وارد حالت vertex sub-object می شوم. و من می توانم بعضی از راسها مانند این دو را در اینجا ، در امتداد درز انتخاب کنید. من آن را کنترل خواهم کرد. و سپس وارد حالت انتخاب نرم شوید. و این را می توان از طریق صفحه تغییر ، یا از این دکمه روی روبان انجام داد. بنابراین بر روی دکمه نوار کلیک کنید تا نرم انتخاب کنید و کمی پنل پاپ آپ دریافت کنید و با فعال کردن انتخاب نرم ما می توانیم زیر اشیاء انتخاب شده را تغییر دهیم و زیر اشیاء در این نزدیکی حرکت خواهند کرد ، اما فقط جزئی. در حال حاضر من تأثیر بسیار زیادی یا ریزش بسیار زیادی داشتم و می توانم بگویم که لبه ها دارای رنگ های گرم هستند و این نشان دهنده میزان تأثیر است. اگر ابزار move را بگیرم ، کلیک کردم و می کشم ، می بینید که تقریباً کل مدل را حرکت می کنم. من آن را با Control-Z خنثیسازی می کنم. من می توانم میزان سقوط را از طرق مختلف تغییر دهم.
- آموزش تری دی مکس 3ds max Modeling Defining polygon level of detail
- آموزش تری دی مکس 3ds max Modeling Passing a selection up the stack
- آموزش تری دی مکس 3ds max Modeling Deforming an object with a modifier
- آموزش تری دی مکس 3ds max Modeling Adding edges with Quickslice