آموزش تری دی مکس 3ds max Modeling Deforming an object with a modifier
این فصل در مورد مدل سازی پارامتری با اصلاح کننده است. مدل سازی پارامتری به مدل سازی با استفاده از دستورالعمل های ساده که قابل برگشت یا غیر مخرب هستند اشاره دارد و ساده ترین راه برای ایجاد یک مدل پارامتری استفاده از یک تغییر شکل پارامتری مانند تپر یا خم است. در چند فیلم بعدی ، ما یک گردش کار مدل سازی پارامتری با اصلاح کننده را بررسی خواهیم کرد. در مورد پشته اصلاح کننده در این فرآیند خواهیم آموخت. من قصد دارم برای مانیتوری که در فصل مدل سازی اسپلین ایجاد کردیم ، یک پایه مانیتور ایجاد کنم. و من صفحه نمایش مانیتور را در اینجا آورده ام ، و من نیز بند ناف دارم. بیایید فقط سیم و سیم آن را پنهان کنیم تا از این طریق حواسمان نباشد. وارد لایه اکتشاف شویم و در لایه مانیتور می توان دید سیم و سیم کابل را غیرفعال کرد. خوب ، من کاوشگر لایه را می بندم و یک جعبه ایجاد می کنم. پانل ایجاد کنید ، و جعبه ابتکاری هندسی استاندارد آن است. فقط آن را از هر نقطه در نمای چشم انداز بکشید. برای ایجاد کادر کلیک کنید و بکشید ، موس را رها کنید ، به سمت بالا بکشید تا ارتفاع آن تنظیم شود و سپس دوباره کلیک کنید تا کادر تمام شود. برای خارج کردن از این ابزار ، راست کلیک کرده و سپس وارد پنل اصلاح شوید و مقداری مقادیر را وصل کنید. من می خواهم طول آن 45 سانتی متر باشد ، کلید Tab را فشار دهید و عرض را 10 سانتیمتر و ارتفاع را 0.5 سانتی متر تنظیم کنید. ما در اینجا به بخش های بیشتری احتیاج داریم و در حال حاضر واقعاً نمی توانیم آن را ببینیم مگر اینکه کلید F4 را فشار دهیم تا چهره های لبه را نمایش دهیم و به هم نزدیک شویم ، شاید از کلید Z برای بزرگنمایی و دور زدن استفاده کنیم. ما هیچ لبه ای در مرکز این چند ضلعی ها نداریم.
- آموزش کامل تری دی مکس 3ds Max Materials and Mapping Editing UVs with Unwrap UVW brushes
- آموزش نورپردازی تری دی مکس 3ds Max Materials and Mapping Vector textures with ShapeMap
- آموزش نورپردازی تری دی مکس 3ds Max Materials and Mapping Placing maps with Texture Object Mask
- آموزش نورپردازی تری دی مکس 3ds Max Materials Applying vector text decals with TextMap