آموزش تری دی مکس 3ds max Modeling Adding edges with Quickslice
دانلود آموزش تری دی مکس 3ds max Modeling Adding edges with Quickslice یکی از جنبه های ابتکاری 3ds Max هنگام انتشار اولین بار ، مفهوم پشته اصلاح کننده بود که به شما امکان می دهد جلوه هایی با استعاره مشابه برنامه 2D پردازش تصویر بکشید. به جز ، البته ، پشته اصلاح کننده به صورت سه بعدی است. ما یک مانیتور دنده گیر در پایه برای مانیتور داریم ، بنابراین بیایید یک خم را روی آن بکشیم و حالت ایستاده را به سمت بالا خم کنیم تا صفحه را ببینیم. بگذارید شیء جعبه ای را که در فیلم قبلی ایجاد کردیم انتخاب کنیم و به پنل اصلاح برویم و تغییر نام دهیم. ما آن را ایستاده مانیتور می نامیم. و اکنون می خواهیم با اضافه کردن یک اصلاح کننده خم ، جلوه ها را لایه بندی کنیم و وقتی یک اصلاح کننده را اضافه می کنید ، موقعیت فعلی شما در مکان انتخاب شده در پشته تغییر می کند. اگر جعبه را انتخاب کنم ، هنگامی که یک اصلاح کننده را اضافه می کنم ، در بالای جعبه اضافه می شود. بیایید اصلاح کننده را در بالای taper اضافه کرده و آن را از لیست انتخاب کنید. لیست اصلاح ، خم شوید. اینجاست ، خم شوید. و ما نیاز به مقدار غیر صفر برای زاویه داریم. پس بیایید با آن بازی کنیم. فقط مقداری غیر صفر بدهید و بعد باید محور و جهت را تنظیم کنیم. بنابراین با این کار بازی می کنیم ، می بینیم که محور x باعث منحنی شدن آن در اینجا می شود. ما می توانیم با نگاه کردن به gizmo نارنجی آن را ببینیم. و محور z ، آن پیش فرض بود ، آن را به نوعی به طرز عجیبی پیچانده است. ما این بار محور y می خواهیم و در محور صحیح خم می شود ، نه فقط در جهت صحیح و این چیزی است که این ویژگی جهت در اینجا است. ما می توانیم آن را بکشیم و ببینیم چه می کند. خوب ، این چیزی است که شما باید برای آزمایش نحوه عملکرد آن تجربه کنید. اما من با این بازی می کنم و می دانم که جهت گیری باید 90 درجه منفی باشد. و اکنون در جهت درست خم می شود و ما می توانیم زاویه را تغییر دهیم. بیایید زاویه را روی 100 درجه منفی تنظیم کنیم. خوب ، درست همانطور که ما اثر ضربان را محدود کردیم ، می توانیم اثر خم را محدود کنیم.
- آموزش نورپردازی تری دی مکس 3ds Max Rendering Daylighting with ART Sun Positioner
- آموزش متریال تری دی مکس 3ds Max Materials and Mapping Shading with the Physical Material
- آموزش کامل تری دی مکس 3ds Max Materials and Mapping Editing UVs with Unwrap UVW brushes
- آموزش نورپردازی تری دی مکس 3ds Max Materials and Mapping Vector textures with ShapeMap