آموزش تری دی مکس 3ds max Modeling Defining polygon level of detail

 

دانلود فیلم آموزش تری دی مکس 3ds max Modeling Defining polygon level of detail من می خواهم برای لحظه ای در مورد سطح جزئیات برای اشیاء چند ضلعی مانند اینها صحبت کنم. سطح جزئیات اغلب با وفاداری اشتباه گرفته می شوند ، اما در واقع آنها یکسان نیستند. وفاداری به چگونگی شباهت یک مدل سه بعدی با یک شی واقعی اشاره دارد ، اما سطح جزئیات به سادگی به چگالی آن جسم اشاره دارد. چند مورد یا مؤلفه دارد؟ و اضافه کردن مؤلفه ها یا موضوعات فرعی بیشتر لزوما نتیجه را بهبود نمی بخشد. بیایید نگاهی به این پایه مانیتور بیندازیم. من آن را انتخاب کرده و به پنل Modify می روم. ما خم و دزدکی داریم و اگر به سطح جعبه پایین بیایم و Show End Result را فعال کنم ، می توانم نتیجه را بعد از اعمال خم و تپنده مشاهده کنم. من در حال حاضر مقدار قطعه طول 30 است. بیایید نزدیک تر شوید. برای به حداکثر رساندن نمای چشم انداز از Alt + w استفاده کنید و z را فشار دهید تا بزرگنمایی کنید. کمی با ماوس alt + وسط بچرخید و به نظر می رسد کمی از نوع زاویه ای و فشرده در اینجا وجود دارد ، بنابراین می توانم تعداد بخش های طول را به 100 و اکنون من منحنی خیلی بهتری در آنجا پیدا کرده ام. اکنون می بینید که خطوط زیادی داریم که از چپ به راست در حال اجرا است. بنابراین این بخش های طول هستند ، اما البته ما همچنین دارای بخش های عرض و بخش های ارتفاع هستیم. من می توانم تعداد بخش های عرض را افزایش دهم و چند ضلعی دریافت می کنم که بیشتر در یک شکل شبکه هستند. بنابراین با بخش های عرض ده ، ما در اینجا تقریباً چند ضلعی مربعی بدست می آوریم ، اما این لزوما چیز خوبی نیست. فقط به این دلیل که چند ضلعی بیشتری اضافه کرده ام ، به معنای این نیست که شیء من از وفاداری بهتری برخوردار است ، و در واقع وقتی این عملکرد را ارائه می دهیم دیگر نمی توانیم تفاوت بین یک قطعه عرض ده و یک عرض عرض یک را بیان کنیم. بنابراین من می توانم آن را به پایین برگردانم و رندرها تقریباً بین موارد مشابه هستند.