آموزش تری دی مکس 3ds max Polygon Modeling Refining geometry with SwiftLoop

 

دانلود آموزش تری دی مکس 3ds max Polygon Modeling Refining geometry with SwiftLoop تری دی مکس Swift Loop ابزاری سرگرم کننده است که به ما کمک می کند با اضافه کردن حلقه های پرچین هر مکان در مدل چند ضلعی ، هندسه را بهینه کنیم. و برای دیدن این امر به طور مؤثر ، من می خواهم بقیه پاهای صندلی را ایجاد کنم و قصد دارم نمونه هایی از آنها را ایجاد کنم ، به طوری که وقتی تغییراتی را در یکی ایجاد کنم ، همه آنها به روز می شوند. من می خواهم این پای صندلی را در درگاه نمای بالا دقیقاً 72 درجه بچرخانم ، زیرا 360 تقسیم بر پنج 72 است و ما پنج پایه صندلی خواهیم داشت. من می خواهم دقیقاً 72 درجه بچرخم و همچنین کلید shift را همزمان نگه دارم تا یک کلون بسازم. و بنابراین ، برای انجام این کار می توانم از Snaps Snaps استفاده کنم. شما در نوار ابزار اصلی ضربه محکم و ناگهانی دارید. با کلیک بر روی دکمه یا کلید داغ ، که A. A است ، زاویه چرخش دوباره روشن و خاموش می شود. ما همچنین می خواهیم مقدار ضربه محکم و ناگهانی زاویه را تغییر دهیم. به طور پیش فرض تا پنج درجه است. با کلیک راست روی هر یک از نمادهای آهنربا ، وارد گزینه های تنظیمات شبکه و ضربه محکم و ناگهانی شوید و پارامتر زاویه را به دو درجه تنظیم کنید. مطبوعات را وارد کنید و گفتگو را ببندید. شی را انتخاب کنید و ابزار چرخش را انتخاب کنید و توجه کنید که من نقطه محوری را دقیقاً در مرکز آنجا قرار داده ام. بیایید پورت نمای بالا را با alt + W به حداکثر برسانیم ، کمی نزدیک تر شوید ، کلید shift را نگه دارید و دقیقاً 72 درجه بچرخانید ، و می بینید که ما به روزرسانی در آنجا روی صفحه نمایش می دهیم که به ما می گوید چقدر چرخانده ایم. هنگامی که می بینید 72 درجه را می خوانید ، ماوس را رها کنید و ما گفتگوی گزینه های کلون را دریافت می کنیم.