آموزش تری دی مکس 3ds max Polygon Modeling Using the caddy to set options for an inset polygon

 

فیلم آموزش تری دی مکس 3ds max Polygon Modeling Using the caddy to set options for an inset polygon برای دیدن ابزارهای چند ضلعی در عمق کمی بیشتر ، اجازه دهید به این مانیتور که قبلاً در آن دوره کار کردیم ، برگردیم. و من تغییراتی در آن ایجاد کرده ام. من در واقع یک سوراخ را با یک boolean در پایه مانیتور بریده ام ، و همچنین یک کپسول بدوی را در اینجا برای لولا اضافه کردم. قبل از انجام هرگونه تنظیم ، می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که سطح جزئیات مناسب است. بنابراین شاسی مانیتور را انتخاب کنید ، به لبه ها نزدیک شوید و چهره های لبه دار را با F4 روشن کنید و می بینیم که در این مورد جزئیات بسیار زیادی داریم فقط در اینجا بین این دو موقعیت در مسیر انفجار خود قرار داریم. و می توانیم با وارد کردن به صفحه تغییر جهت قفل پارامترها ، و فقط غیرفعال کردن مراحل مسیر تطبیقی ​​، آن را حل کنیم. پس از خاموش شدن ، سطح بهتری از جزئیات در مورد آن شی به دست می آوریم. و اگر می خواهیم با ایجاد ویرایش چند ضلعی inset در قسمت جلو ، به ویرایش این روش بپردازیم ، بنابراین باید شیء را به یک جسم پلی قابل ویرایش تبدیل کنیم. من قصد دارم از تهیه نسخه پشتیبان صرفاً برای اهداف کوتاه مدت صرفنظر کنم و بیایید این مسئله را مستقیماً به یک پلی قابل ویرایش تبدیل کنیم. بر روی هر نقطه مشاهده کلیک راست کنید و گزینه تبدیل به ، تبدیل به قابل ویرایش پلی را انتخاب کنید. و سپس می توانیم از روبان یا از پانل اصلاح وارد حالت زیر آبجنس چند ضلعی شویم و چند ضلعی جلوی آن را انتخاب کنیم. این یک چند ضلعی غول پیکر در آنجا است. ما می خواهیم یک بند ایجاد کنیم تا کمی مرز در اینجا داشته باشیم و بعد در آن مرز ، واقعاً یک تکه لیوان داشته باشیم.