آموزش تری دی مکس 3ds max Polygon Modeling Creating polygons

آموزش تری دی مکس 3ds max Polygon Modeling Creating polygons در فیلم قبلی ما از ابزار برش سریع برای برش برخی از لبه های جدید در این شی دیوار شمالی استفاده کردیم. و اکنون ما آماده هستیم تا یک سوراخ برای این درها را منفجر کنیم و هرگونه شکاف را با ابزار ایجاد چند ضلعی پر کنیم. بگذارید هر چیز دیگری را در صحنه پنهان کنیم ، شیء دیوار شمالی را انتخاب کنیم و انتخاب ایزوله را در اینجا فعال کنیم. و اکنون همه چیز پنهان است. با انتخاب آن شیء ، روی روبان مدل سازی می توانیم به حالت زیر چند ضلعی برویم و می توانیم چند ضلعی را که می خواهیم در نمای جلوی آنها حذف شود ، انتخاب کنیم. و من در حال عبور از حالت انتخاب هستم ، به این معنی که هر چیزی که لمس می کنم انتخاب می شود. یک مستطیل را کلیک کرده و بکشید و آن سه چند ضلعی انتخاب می شوند. جلو ، عقب و پایین. به نمای چشم انداز برمی گردم ، روی آن پنل راست کلیک کنید و با alt + w حداکثر کنید. در اطراف مدار ، ما آن سه چند ضلعی را انتخاب کردیم. و ما فقط آنها را حذف خواهیم کرد ، کلید حذف را روی صفحه کلید فشار دهید. و اکنون ما شکافهایی داریم. اگر چند ضلعی و مدار دیگری را در اطراف خود انتخاب کنیم می توانیم سوراخ هایی در مدل داشته باشیم. ما می توانیم با ایجاد دستی چند ضلعی ، آن را برطرف کنیم.