آموزش تری دی مکس 3ds max Polygon Modeling Transforming sub-objects
دانلود فیلم آموزش تری دی مکس 3ds max Polygon Modeling Transforming sub-objects تبدیل یا دستکاری اشیاء فرعی یا اجزای اصلی یکی از اساسی ترین کارهایی است که می توانید برای هر شیء قابل ویرایش انجام دهید ، مانند این پلی دیواره قابل ویرایش. در این صحنه ، در حال حاضر جدا شده است ، بنابراین اگر صحنه را باز می کنید و یک پیام هشدار دهنده دریافت می کنید ، که اشیاء جدا شده اند ، این بدان معنی است که من آن را در آن حالت ذخیره کردم ، با انزوا روشن شده است. من در اینجا به درب ، یک درگاه برای در دسترسی دارم ، و می خواهم فقط یک شکاف بسیار کوچک ، یک فاصله بین 1 میلی متر را ایجاد کنیم ، و در نمای اورتو این کار را خواهیم کرد. این ساده ترین راه است و من می توانم این کار را با حرکت دادن لبه ها یا با حرکت رئوس انجام دهم. بیایید ببینیم اگر این کار را با حالت Sub-object edge انجام دهیم چه اتفاقی می افتد. من شی را انتخاب می کنم ، و یا در روبان مدل سازی یا پنل اصلاح ، می توانم به حالت Sub-object edge بروم. و لبه خطی است که به دو راس می پیوندد ، و همچنین یک مرز بر روی چند ضلعی است. و در حالت Sub-object edge ، فقط می توانم با کلیک بر روی آن ، یک لبه را انتخاب کنم و پس از انتخاب آن ، می توانم آنرا به حرکت درآورم ، و می دانید که به مدل من آسیب واقعی می رسانم.
- آموزش تری دی مکس 3ds max Selecting in window and crossing modes
- آموزش تری دی مکس Manipulating 3ds max objects around a transform center
- آموزش تری دی مکس Using the 3ds max Scene Explorer outline
- آموزش تری دی مکس Saving time with 3ds max keyboard shortcut hotkeys
- آموزش تری دی مکس Customizing 3ds max hotkeys