آموزش تری دی مکس 3ds max Polygon Modeling Branching with Editable Poly Extrude
دانلود آموزش تری دی مکس 3ds max Polygon Modeling Branching with Editable Poly Extrude یکی از رایج ترین دستورات در مدل سازی چند ضلعی Extrude است و در این حالت ما از آن برای ایجاد افسردگی در قسمت جلوی مانیتور استفاده می کنیم که در آن یک صفحه شیشه ای دقیقاً شکل و اندازه قرار خواهیم داد. بنابراین بیایید فقط روی شاسی مانیتور کار کنیم ، بنابراین آن شاسی مانیتور را انتخاب کنید و آن را جدا کنید. انتخاب جدا شده را روشن کنید. و سپس بیایید به Polygon Sub Object Mode برویم و چند ضلعی را در مرکز انتخاب کنیم و به گوشه سمت راست پایین برویم ، بنابراین ما واقعاً می توانیم این موضوع را به وضوح ببینیم. ما می خواهیم این مقدار را با مقدار بسیار کمی به درون خود بیرون بزنیم. می توانیم دستور Extrude را یا از روبان Modeling یا از پانل Modify صادر کنیم ، اما در هر صورت ، اگر از روش تعاملی کلیک و کشیدن استفاده کنیم ، نتایج خوبی کسب نمی کنیم. برای دسترسی دقیق به گزینه ها ، باید caddy را باز کنیم ، بنابراین یکی از راه های انجام این کار ، نگه داشتن Shift و کلیک بر روی دکمه Extrude روی روبان مدل سازی است.