آموزش نورپردازی تری دی مکس 3ds Max Rendering Adjust ART Physical Sun and Sky
آموزش نورپردازی تری دی مکس 3ds Max Rendering Adjust ART Physical Sun and Sky موقعیت خورشید تقریب بسیار خوبی از نور روز در یک روز آفتابی به ما می دهد. اگر می خواهید به اثرات آب و هوایی مختلف ، مانند یک روز ابری یا یک روز آفتابی فوق العاده گرم برسید ، می توانید از طریق محیطی که محیط فیزیکی آسمان است ، این کار را انجام دهید. وقتی موقعیت خورشید را ایجاد کردیم ، اضافه شد. به منوی Rendering بروید و محیط را انتخاب کنید. و در صدر آن پنل ، ما یک محیط فیزیکی Sun و Sky داریم. برای ویرایش آن ، باید آن را در ویرایشگر مواد بارگذاری کنیم. آن را باز کنید ، و سپس Map Map را به نمای Material Editor بکشید و نمونه را انتخاب کنید. به آن نزدیک شوید ، روی swatch دوبار کلیک کنید تا آن را بزرگتر کنید ، و روی این نام کلیک کنید تا آن را در ویرایشگر پارامتر بارگذاری کنید. در اینجا پارامترهای پیش فرض خورشید و آسمان فیزیکی را داریم. تنها مواردی که در این مورد با آنها واقعاً نگران هستیم ، شدت جهانی و شدت آسمان است. اگر می خواهیم به یک روز ابری برسیم ، می خواهیم آسمان نسبت به نور مستقیم که از خورشید می آید بسیار روشن تر باشد. این بدان معنی است که شدت آسمان باید افزایش یابد. من می توانم آن را به عنوان یک ارزش بالا ، مانند 30 تنظیم کنید. و اکنون آسمان ما واقعاً در معرض نمایش قرار گرفته است ، همانطور که در پیش نمایش در اینجا می بینیم.