آموزش کامل تری دی مکس 3ds Max Materials and Mapping Editing UVs with Unwrap UVW brushes

 

آموزش کامل تری دی مکس 3ds Max Materials and Mapping Editing UVs with Unwrap UVW brushes Unwrap UVW Modifier دارای برخی ابزارهای جدید مبتنی بر قلم مو است که به شما امکان می دهد UV ها را به روشی بسیار شهودی ویرایش کنید. برای اینکه بتوانیم آنچه را که ما در اینجا در Viewport به طور مؤثر انجام می دهیم ببینیم ، قصد دارم وضوح بافتهای Viewport را افزایش دهم. در منوهای Viewport ، به علامت plus بروید ، بر روی آن کلیک کنید و Configure Viewports را انتخاب کنید. در تب Display Performance ، وضوح تصویر Mapure را به 1024 افزایش دهید و OK را بزنید. اکنون وضوح کمی واضح تر در اینجا داریم. من شیء منظره را انتخاب می کنم. وارد Modify Panel شوید و یک Modifier اضافه کنید. به پایین بروید. و آن Unwrap UVW است. پس از افزودن آن ، به پایین ویرایش UV بروید. و UV Editor را باز کنید. بیایید بافت خود را در UV Editor خود نمایش دهیم. از کشیدن در سمت راست بالا شماره نقشه صفر ، UV.jpeg را انتخاب کنید. این فایل بافتی است که به این ماده اختصاص داده شده است. و بیایید با استفاده از صفحه کلید و کنترل های ماوس ، چرخ و دکمه وسط ماوس ، گفتگوی ویرایش UVWs و نمای چشم انداز را به گوشه پایین سمت چپ در اینجا گوشزد کنیم. به همین ترتیب ، ماوس میانی را بکشید و بعد چرخ را برای بزرگنمایی می کنید. اکنون ما یک برس براش داریم. و دو ابزار وجود دارد. ما جنبش رنگ و آرامش داریم.