آموزش نورپردازی رندر تری دی مکس 3ds Max Rendering Introducing the ART renderer

 

آموزش نورپردازی رندر تری دی مکس 3ds Max Rendering Introducing the ART renderer در پایان آخرین فصل در مورد Material and Mapping ، مختصراً به ART Renderer یا Autodesk Raytracer پرداختیم. حال بیایید کمی عمق بیشتری داشته باشیم ، در مورد جوانب مثبت و منفی این رندر بر پایه فیزیکی صحبت کنیم و همچنین تنظیمات رندر را تنظیم کنید تا کیفیت بهتری با دانه کمتر داشته باشید. در این نسخه از مدل راه پله من یک ماده دیگر را به کف اضافه کرده ام ، و ART Renderer قبلاً اختصاص داده شده است. بیایید وارد گفتگوی تنظیمات خود شویم. ارائه دهنده فعلی ART Renderer است. بیایید با این تنظیمات پیش فرض یک رده بندی اولیه را انجام دهیم. اگر وارد زبانه ART Renderer شویم ، Render Quality روی پیش فرض پیش نویس یا 20 دسی بل نویز تنظیم می شود. ما آن را با یک کیفیت کیفیت پیش نویس ارائه خواهیم داد. اولین تست ارائه شده ما به اتمام رسیده است. حال بیایید کیفیت را افزایش دهیم. من این کشویی را به مقدار متوسط ​​28 دسی بل می آورم. این مقیاس لگاریتمی است ، بنابراین هرچه این نوار لغزنده را به سمت راست افزایش دهید ، زمانهای بسیار طولانی و بسیار طولانی تری خواهید داشت. بیایید اکنون آن را با 28 دسی بل یا کیفیت متوسط ​​، رندر انجام دهیم و در حالی که این رندر است ، می توانیم کمی در مورد مفاهیم پشت ART صحبت کنیم. از آنجا که این یک رندر مبتنی بر فیزیکی است ، شما فقط می توانید به افکت هایی که در دنیای واقعی امکان پذیر است دست پیدا کنید. به عبارت دیگر ، هیچ تقلبی تقلبی ، مانند شما با CGI عادت نکرده اید. با اکثر ارائه دهنده ها ، می توانید کارهای جالبی مانند خاموش کردن سایه ها انجام دهید ، یا اشیاء را از چراغ های خاص و غیره مستثنی کنید.