آموزش مبتدی انیمیشن 3ds Max Animation Using Buffer Curves
آموزش مبتدی انیمیشن 3ds Max Animation Using Buffer Curves انعقاد پوشش ما از ابزارهای جدید منحنی ویرایشگر، اجازه دهید نگاهی به منحنی بافر شده است. این منحنی موقت است که شما می توانید برای تجزیه و تحلیل و مقایسه اهداف استفاده می باشد. باز کردن ویرایشگر منحنی. من آن را به حداکثر می رسانم و مسیر خود را فاش می کنم. در زیر کره ما موقعیت شناوری Z را بدست آورده ایم. فقط کلیک کنید تا مطمئن شود که انتخاب شده است، و سپس کلیک کنید به قاب گریبان افقی و ارزش. ما می توانیم کل منحنی را ببینید. منحنی بافر در نوار ابزار خود خود را در اینجا در قسمت پایین یافت. برای فعال کردن آنها بر روی آیکون سمت چپ کلیک کنید. ما همچنین می خواهیم مطمئن شوید که آیکون بعدی، نمایش / عدم نمایش بافر منحنی نیز روشن. به این ترتیب ما می توانید منحنی بافر به عنوان ما در حال کار ببینید. اکنون ، تغییراتی در منحنی ایجاد کنید. به عنوان مثال ، این فریم های کلیدی را در اینجا انتخاب کنید و مقادیر آنها را تغییر دهید. پایین نگه دارید کنترل، و با کلیک و کشیدن بالا و پایین، و رها کردن ماوس، و شما می توانید حق دور است که ما باید یک خط نقش برآب به نمایندگی از منحنی اصلی را ببینید. این منحنی بافر است. ما چند ابزار را در اینجا. اول از همه ، منحنی ها را بافر تعویض کنید. روی آن دکمه کلیک کنید تا تغییری را که تازه ایجاد کرده ایم معکوس کند. ما می توانیم از این ابزار برای پخش نسخه های مختلف از انیمیشن استفاده کنید. دوباره روی آن کلیک می کنم و یکبار دیگر آنها را تعویض می کنم.