آموزش تری دی مکس 3ds max 2020 tutorials Scene Layout - Creating an image plane

 

آموزش تری دی مکس 3ds max 2020 tutorials Scene Layout - Creating an image plane برای ردیابی تصاویر مرجع 2D است. می توانید نماهای ارتوگرافیکی از قسمت جلویی ، سمت و بالای یک شی یا صحنه ایجاد کنید و از آن به عنوان یک مرجع یا یک الگوی برای ردیابی وسایل سه بعدی خود استفاده کنید. و در این حالت ، من آن تکنیک را در یک نقشه طبقه یک دفتر اعمال خواهم کرد. و من این طرح طبقه را قبلاً ساخته ام. به منوی پرونده بروید و نمایش پرونده تصویر را انتخاب کنید. و در تصاویر موجود در صحنه پروژه فعلی من قرار دارد ، و این همان مکانی است که شما باید تمام بافت های پروژه فعلی خود را ذخیره کنید. اینجا ، دفتر برنامه ، 2،048 در 2،048 است. آن را باز کنید و یک پنجره می گیریم که می توانیم پرونده تصویر را مشاهده کنیم. و اگر بخواهیم این موضوع را کمی بهتر ببینیم ، می توانیم با چرخ ماوس بزرگنمایی کنیم یا دوباره با چرخ ماوس بزرگنمایی کنیم. بنابراین این یک برنامه کف بسیار ساده است و من عمداً این رنگ ها را انتخاب کرده ام تا با رابط 3ds Max برخورد نکنند. من یک پس زمینه خاکستری روشن و خطوط خاکستری تیره دارم. اگر در حال بارگیری در یک تصویر مرجع هستید ، می خواهید سعی کنید از رنگ های سیاه و سفید یا سفید جلوگیری کنید. بنابراین فقط کنتراست را کاهش دهید. در غیر اینصورت ممکن است در 3ds Max حداکثر در دیدن خط یا چند ضلعی خط دیدن را ببینید. نکته دیگر در این باره این است که من آن را روی بوم بسیار دقیق اندازه کردم. بنابراین برای بارگذاری این مقدار در 3ds Max ، می خواهیم آن را روی هواپیما بدوی اعمال کنیم. و هواپیما اولیه باید اندازه خاصی داشته باشد که در واقع حاشیه های اینجا را شامل می شود. این باید کل بوم تصویر را در برگیرد.