آموزش تری دی مکس 3ds max 2020 tutorials Scene Layout - Specifying system units

 

آموزش تری دی مکس 3ds max 2020 tutorials Scene Layout - Specifying system units همانطور که در فیلم قبلی دیدیم ، تغییر واحد های نمایشگر سیستم اندازه گیری را تغییر می دهد اما در واقع اندازه اشیاء را تغییر نمی دهد. این جهان را مقیاس نمی کند. اما راهی برای تغییر مقیاس جهان و دقت محاسبات مکانی با تنظیم واحدهای سیستم وجود دارد. من این جعبه یک متر مکعب را در اینجا در دنیای خود قرار داده ام ، برای نمایش پارامترهای آن به Modify Panel انتخاب می کنم و می بینیم که یک طرف اندازه آن 100 سانتیمتر است. بیایید دوباره به بخش Customize Menu to Unit Setup برگردیم و فقط برای این نمایش خاص می خواهم مقیاس نمایش واحدها را بر روی متر تنظیم کرده و OK را کلیک کنید و اکنون آن را به عنوان یک متر می خوانیم. دوباره به آنجا برگردید ، Customize Setup را بیاموزید ، بیایید با این System Unit Setup بازی کنیم و یک دکمه بزرگ در بالای کادر گفتگوی Unit Setup است ، روی آن کلیک کنید و یک پنجره کودک راه اندازی می کند. و در اینجا می توانیم دقت داخلی 3ds Max را تنظیم کنیم. ما می توانیم یک واحد سیستم را به عنوان هر اندازه ای که می خواهیم تفسیر کنیم و به طور موثر جهان را به بالا یا پایین می رسیم. و اگر در حال الگوبرداری از دنیایی بسیار کوچک یا بسیار بزرگ هستید ، باید این کار را انجام دهید. اگر می خواستید از یک شی بسیار بزرگ مانند شهر تا مقیاس وحدت مطلق الگوبرداری کنید ، به طوری که در واقع کیلومترها در یک طرف واقع شده اند ، پس ممکن است بخواهید مقیاس System Unit را تغییر دهید یا دیگری نسخه مینیاتوری از شهر خود بسازید. 3ds Max تغییر مقیاس سیستم واحد را برای شما آسان می کند. برنامه های دیگر حتی از این توانایی برخوردار نیستند و با تغییر این کار ، اندازه مطلق اشیاء را در جهان تغییر می دهید. اگر