آموزش تری دی مکس 3ds max 2020 tutorials Scene Layout - Specifying display units

 

آموزش تری دی مکس 3ds max 2020 tutorials Scene Layout - Specifying display units طرح صحنه فرایند تنظیم صحنه به صورت سه بعدی است و معمولاً به معنای وارد کردن اشیاء و قرار دادن آنها در یک زمینه بزرگتر است و این همان کاری است که من در اینجا انجام داده ام. من صحنه ای را در حال حاضر با اشیاء زیادی طرح ریزی کرده ام ، و قصد دارم از آن برای نشان دادن مهمترین اصل استفاده کنم ، اولین چیزی که باید با طرح صحنه در زیر کمربند خود بگیرید مقیاس است. اندازه دنیا و اندازه اشیاء در واقع مهم است ، به خصوص وقتی به مواد فیزیکی و نورپردازی می رسید. بنابراین اگر مقیاس تصادفی با اشیاء خود ندارید ، نمی توانید انتظار نتایج خوبی داشته باشید و به شما توصیه می شود که در 3ds Max همه چیز را در مقیاس وحدت مدل کنید. به عبارت دیگر ، شیء موجود در صحنه سه بعدی همان اندازه ای است که در دنیای واقعی اندازه گیری می شود. اگر صحنه ای باز داشته باشید و مقیاس اشیا را نمی دانید ، یک ترفند قدیمی وجود دارد که فقط با ساخت یک جعبه می دانید که مقیاس چیست. به قسمت پنل ایجاد ، هندسه ، استاندارد اولیه ، جعبه ، کلیک کرده و در نمای چشم انداز می کشم تا رد پای جعبه تنظیم شود و سپس برای تنظیم ارتفاع یا ارتفاع بالا بکشید و سپس برای پایان کادر کلیک کنید. برای خروج از ایجاد جعبه راست ، کلیک راست کنید و با انتخاب کادر هنوز به پانل Modify بروید ، و می بینید که در اینجا خوانش عددی داریم ، اما واحدهای خاصی به آن وصل نیستند و من این صحنه را بطور خاص تنظیم کرده ام تا از آن تقلید کنم. نحوه رفتار 3ds Max به طور پیش فرض ، که اصطلاحاً واحدهای عمومی است. واحد عمومی چیست؟ خوب ، در واقع اینچ است. بیایید به راه اندازی واحدهای خود بپردازیم و آن را تأیید کنیم. راه اندازی واحدها در منوی Customize یافت می شود. راه اندازی واحدها