آموزش مبتدی تری دی مکس 3ds Max New Features Saving a model with Game Exporter

 

دانلود رایگان آموزش مبتدی تری دی مکس 3ds Max New Features Saving a model with Game Exporter گفتگوی صادرکننده بازی به شما امکان می دهد یک مدل یا انیمیشن را با فرمت FBX صرفه جویی کنید بدون اینکه بیش از حد با بسیاری از تنظیمات موجود در گفتگوی صادرات سر و صدا کنید. قبل از اینکه در FBX صرفه جویی کنید ، می خواهید هر نوع بافت را پخته کنید. این میز قهوه در ابتدا دارای یک بافت ماده بود و FBX آن را تشخیص نمی داد ، بنابراین من آنرا با استفاده از گفتگوی رندر به بافت ، آنرا به یک نقشه استاندارد تنظیم کردم. ما در این دوره آن را پوشش نمی دهیم ، اما آن را در دوره های دیگر نیز پوشش می دهیم. اما در هر صورت باید قبل از رسیدن به این نکته ، تمام بافت های خود را پخته کنید. جالب است ، بنابراین می توانیم اکنون وارد منوی برنامه شویم و صادر کننده ، صادر کننده بازی را انتخاب کنیم. در گفتگوی صادر کننده ، دو برگه داریم. می توانید مدل را ذخیره کنید یا می توانید انیمیشن اعمال شده روی مدل را ذخیره کنید. ما در این فیلم می خواهیم مدل را نجات دهیم. شما برای کنترل ایستگاه از پیش تنظیم برخی از کنترل ها را دارید ، در حال حاضر یک پیش فرض در اینجا وجود دارد به نام Model Default. اگر برخی از تنظیمات را از اینجا تغییر دهید می خواهید آن را ذخیره کنید ، این همان چیزی است که این از پیش تنظیم شده در اینجا وجود دارد. ما واقعاً لازم نیست با تنظیمات پیش فرض کاری انجام دهیم ، در واقع ، آنها قبلاً برای ما تنظیم شده اند. فقط می خواهم به این نکته اشاره کنم که ما اینجا را با برچسب Embed Media تغییر داده ایم. آنچه انجام می شود محصور کردن داده های بافتی درون پرونده FBX است. همچنین اگر می خواهیم با کلیک بر روی این نماد چرخ دنده و سپس گزینه Edit Model Advanced Settings را فعال کنیم ، می توانیم وارد تنظیمات پیشرفته برای FBX شویم و بعد از آن ویرایش را فعال کنیم و بتوانیم در صورت نیاز به اینجا برویم و همه تنظیمات را تغییر خواهیم داد.