خروجی گرفتن بازی موبایل کامپیوتر آنریل انجین Unreal Engine Packaging Game
اکنون که پروژه خود را در موتور Unreal Engine 4 تکمیل کرده اید، وقت آن است که بتوانید بازی خود را برای توزیع بسته کنید. بگذارید یک لحظه لحظه ای در اینجا برای مرور کلی از فرآیند بسته بندی در موتور Unreal Engine 4 استفاده کنیم. بنابراین ما صحنه پروژه خود را داریم، در اینجا محیط خوبی برای ما ساخته شده است. ما یک بازی ایجاد کرده ایم که بر اساس این سری سینمایی از کاهش دوربین ها است تا واقعا صحنه و محیط کلی را در این نمایشگاه قرار دهیم. و اکنون ما می خواهیم این بسته را به صورت اجرایی خود، بازی خودمان که می تواند در هر نقطه از طریق توزیع یا به اشتراک گذاشته شود، بسته بندی کنیم. بنابراین ما می توانیم تعریف کنیم که چه پلتفرمی می خواهیم با آن کار کنیم و چگونه می خواهیم بازی را بسازیم. بنابراین یک مرور سریع از چیزهایی که در هنگام ساخت یک بازی مورد استفاده قرار می گیرند، این مناطق هستند که ما می خواهیم به ایجاد کیفیت کلی نور پرداخته و این بدین معنی است که ما می خواهیم تعریف کنیم که چگونه می خواهیم کیفیت نور ما را بسازیم تا ما می توانیم این پیش نمایش را انجام دهیم و این را در بین نمایشی بازی کنیم. پس از آنکه ما با آن تنظیم کردیم، ما به چیزهایی مانند بسته بندی پروژه در زیر منوی File نگاه خواهیم کرد. در اینجا چندین چیز مهم وجود دارد که باید در ذهن داشته باشید. این جایی است که ما می خواهیم به چیزهایی مانند تنظیمات بسته نگاه کنیم و واقعا توصیف کنیم یا تعریف کنیم که چطور می خواهیم بسته بندی کنیم. و این جایی است که ما می توانیم به چیزی مانند ارائه یک توصیف به پروژه، دادن نام آن، تعریف تصویر کوچک پروژه، به عنوان مثال، درست به سیستم عامل های پشتیبانی شده که ما می خواهیم با آن کار کنیم. در این مورد، در اینجا می توانیم تمام سیستم عامل ها را انتخاب کنیم اما ممکن است بخواهیم سیستم عامل خاصی را تعریف کنیم که می توانیم آن بازی را راه اندازی کنیم. بنابراین کمی بعد نگاهی خواهیم انداخت. همچنین، در بسته بندی پروژه در اینجا، این جایی است که ما به چیزهایی مانند پیکربندی ساخت، چه می خواهیم این را به عنوان یک ساخت توسعه برای آزمایش و یا ساخت حمل و نقل نهایی، نیز هست. اکنون در پایین زیر در پروژه Package پایین زیر Platforms پشتیبانی می کنید و این جایی است که دقیقا به همان چیزی که ما در آنجا در تنظیمات بسته ما نگاه کردیم، غواصی می کند. بیایید ببینیم اگر ما بتوانیم به سرعت به سیستم عامل های خاص خود دسترسی داشته باشیم و در آن شما می توانید سیستم عامل هایی را که میخواهید پروژه خود را پشتیبانی کنید تعریف یا مشخص کنید. این جایی است که شما ممکن است بخواهید چیزهای خاصی را در ذهن داشته باشید، اگر چیزی برای PlayStation 4 یا Xbox One دارید، مطمئنا باید در پارامترهای توسعه خود باشید و به کیت dev خود دسترسی داشته باشید تا بتوانید به درستی آن را انجام دهید. بنابراین در مورد ما در اینجا، ما قصد داریم خودمان را برای پلتفرم PC بخصوص برای ویندوز بسازیم، و ما نگاهی خواهیم کرد که چگونه می توانیم آن را انجام دهیم. بنابراین فرآیند بسته بندی در Unreal در حقیقت بسیار ساده است، زمانی که آماده این کار هستید و من تشویق می کنم که در حال ساختن هستید تا بتوانید به راحتی به جلو بروید و بسته خود را برای آزمایش آن بسازید. بنابراین شما مطمئنا می توانید آن را بازی سازی موبایل کامپیوتر کنید و آن را در میان تیم ها و یا با افراد، دوستان به اشتراک بگذارید و نظرات خود را در مورد آنچه که آنها در مورد پروژه خود فکر می کنید همانطور که در آینده می آیند. بنابراین این فقط یک مرور کلی از شما به نقطه پایان بازی شما است و اکنون زمان آن است که آنچه را که لازم است بازی خود را در اینجا در موتور Unreal Engine 4 ببنید نگاهی بیندازید.
- سیستم ویرایش متریال آنریل انجین Unreal Engine Materials Editor
- آموزش ویرایش متریال آنریل انجین Unreal Look Development- Materials properties
- آموزش خروجی گرفتن لول بازی آنریل انجین Level Design Blocking Exporting blocked levels
- تکنیک های ساخت لول بازی آنریل انجین Level Design Blocking Blocking out the level