آموزش تراک ادیتور آنریل انجین بازی سازی Unreal Engine Using the Director Track
با استفاده از Matinee در Unreal Engine 4 یک شیوه واقعا سریع و قدرتمند برای ایجاد سینمایی زیبا برای نمایش صحنه است. در حال حاضر ما نگاهی به نحوه ایجاد گروه های دوربین برای ایجاد سینمایی ما کرده ایم. نگاهی به چگونگی هدایت و تعریف این دوربین ها در سینمایی ما می کنیم. بنابراین، ما یک بار دیگر می خواهیم Matinee Viewport خود را با رفتن به Cinematics، و به سادگی با کلیک روی بازیگر Matinee که با آن کار می کنیم، باز کنیم. بنابراین من فقط روی آن باز کلیک میکنم و این رابط کاربری را باز می کند. اکنون فقط برای توضیح آنچه در آینده اتفاق می افتد اینجاست یا فقط خلاصه ای از این را ارائه می دهیم، خواهید دید که ما دو دوربین را ایجاد کرده ایم. این PanCamera1 و ZoomCamera1. و در هر زمانی که می خواهم به طور خاص از طریق یک دوربین که با Matinee کار می کنم بطور دقیق مشاهده کنم، می توانم به سادگی بر روی نماد دوربین کلیک کنم و آن دوربین را به اندازه آن انیمیشن مشاهده می کنم، حتی اگر فراتر بروم این انیمیشن، هنوز از طریق این دوربین مشاهده می شود، زیرا من به طور خاص با آن کار می کنم. حالا ما در بخش بعدی انیمیشن در این ZoomCamera1 هستیم، اما ما آن را نمی بینیم. خوب، اگر بر روی این آیکون کلیک کنم، بر روی آن Zoom Camera کلیک میکنیم، به طوری که این دیدگاه را داشته باشیم. اگر من از آن فراتر بروم، ما قصد داریم حرکت دیگر دوربین را ببینیم، زیرا ما به سادگی از طریق آن یک دوربین در آنجا می بینیم. بنابراین بیایید آن را خاموش کنیم، به طوری که ما فقط به طور خاص از طریق Into Viewport در اینجا با دوربین هایی که با آن کار می کنیم، به طور خاص نگاه می کنیم. در حال حاضر آنچه ما می خواهیم انجام دهیم این است که تعریف کنیم که چطور این دوربین ها اساسا با یکدیگر ترکیب می شوند تا آنها از یک به یک دیگر به نوعی تعریف یا هدایت جریان سینمایی تبدیل شوند. بنابراین من در فضای کاری خودم در اینجا کلیک میکنم، و ما در یک گروه کارگردانی جدید قرار میگیریم، به این ترتیب «اضافه کردن مدیر گروه جدید». و شما خواهید دید که منطقه Tracks از بالا به پایین تقسیم شده است، و در حال حاضر ما این گروه مدیر. در حال حاضر به یاد داشته باشید ما اشاره کرد که این آیکون دوربین کوچک ساده است، و ما چگونه می توان به طور خاص از طریق این دوربین ها در حالی که ما کار می کنند، خوب در حال حاضر ما آن را با گروه کارگردانی. این جایی است که ما در حال تعیین یا هدایت نحوه کار با دوربینهایمان هستیم. بنابراین آنچه که من می خواهم انجام دهم در حال حاضر به عقب به صفر است، و پس از آن آنچه که ما قصد داریم انجام دهیم اضافه کردن یک دوربین جدید در آن وجود دارد، بنابراین ما می خواهیم در واقع رانندگی پان دوربین به هر کجا که ما آن را می خواهیم در نمایشگاه ما باشد اجازه دهید فقط آن را در آن جا بگذاریم. بنابراین این جایی است که ما قصد داریم در اینجا یک قاب یا محدوده ساده اضافه کنیم تا به سینمایی ما برسیم. بنابراین با انتخاب این مسیر، و سپس تنها با ضربه وارد شوید، شما قصد دارید یک منطقه برش را تعریف کنید یا جایی که میخواهید برش دهید. ما در اینجا تنها دو دوربین ما در اینجا، PanCamera1، ZoomCamera1 هستیم و اگر ما می خواستیم، می توانیم گروه های مختلف گروه های مدیریت را نیز تعریف کنیم. حالا، من PanCamera1 و ZoomCamera1 دارم، و من می خواهم از Pan Camera استفاده کنم، بنابراین ما فقط آن را به عنوان یکی انتخاب کرده ایم و OK را ترک کردیم. این اتفاق می افتد که به خط زمانی من اضافه شود، اما شما نیز متوجه خواهید شد که آن را به طور مستقیم از مقدار انیمیشن که در آن وجود دارد، به ارمغان می آورد. به همین دلیل است که به این معنی است که شما می توانید آخرین فریم را در آنجا برای اصل بی نهایت نگه دارید یا تا زمانی که خط زمانی خود را برای گروه کارگردانی خود تعیین کرده اید. بیایید در واقع آن را تغییر دهیم تا جایی که می دانیم که انیمیشن به آن پایان می یابد و در اینجا این نقطه چهار و نیم ثانیه است. ضربه محکم و ناگهانی دقیقا همان کار را در گروه مدیر ما انجام می دهد، که براساس توالی 0.5 snapping که ما تعریف کرده است، کار می کند و این همان کار است که ما در اینجا نیز در گروه دوربین هایمان کار می کنیم. بو من می خواهم بگویم من ZoomCamera1 را در این مکان می خواهم، و به راحتی به 4.5 ثانیه می رسد، و شما می توانید ZoomCamera1 را نیز مشاهده کنید. بنابراین در حال حاضر آنچه ما داریم، اگر ما بر روی این دوربین کلیک کنیم و از طریق آن اسکراب شویم، می بینید که در حال حاضر کار سینمایی ما به خوبی در اینجا، بر اساس آنچه که ما در حال بررسی است. به همین ترتیب بین آن دو دوربین در حال حرکت است و شما می توانید ببینید که ما این نوع از اثر زوم را در اینجا اتفاق می افتد. بنابراین اگر ما می خواستیم این دوربین ها کاملا متفاوت باشند، این یک مشکل نیست، ما می توانیم در نقطه پورت نقطه نظر دوربین در اینجا آمده و شروع به کار با این گاهشمار به طور خاص در اینجا. اکنون قبل از آن ذکر کردم که دوست دارم با Viewport کار کنم تا بتوانم دوربین را از راه دور ببینم و به همین دلیل به شما نشان خواهم داد. بنابراین اگر گروه ما را خاموش کنیم و فقط در فضای دوربین Viewport مشغول به کار هستیم، اکنون این اجازه می دهد تا ببینم که با آن دوربین ها در آنجا اتفاق می افتد. بنابراین من قصد دارم دوربین زوم خود را انتخاب کنم، جنبش به طور خاص بر روی آن، اطمینان حاصل کنید که این دوربین انتخاب شده است مهم است، بنابراین من می توانم از طریق این فضای کوچک در اینجا ببینم. من این دوربین را در این فریم کلید نمی خواهم، پس مطمئن شویم که این کلید Keyframe انتخاب شده است، ما در حال حرکت هستیم، فوکوس را انتخاب می کنیم، و اکنون می توانیم جنبش کلید را همانطور که ما می توانید در Viewport ببینید که در اینجا قرمز است. من می خواهم این دوربین شاید کمی نزدیک تر باشد تا انتقال آسان نیست و به همین ترتیب است که در آن اتفاق می افتد. در حال حاضر با آن دوربین بر روی فریم keyframe انتخاب شده است، این تنظیم را در پرواز برای من انجام می شود به طوری که ما می توانیم این را در Viewport وجود دارد، و یا با دوربین کارگردان ما کار می کنند، و پاک کردن آن جدول زمانی وجود دارد. بنابراین ما می بینیم، در اینجا اولین دوربین ما است، آن را در می آید، و سپس ما ضربه محکم و ناگهانی به این دوربین دیگر از بالا و نوع زوم درست در اینجا. خوب این جایی است که ما می توانیم شروع به حرکت به جلو و عقب، و کار با انیمیشن در این، و یا دید از این. دیدگاه شما و Viewport شما همیشه به آن دوربین هایی که قبل از آن مشغول کار بوده اند، قفل می شوند. بنابراین من نمی خواهم این یکی به همان اندازه بالا باشد. با استفاده از keyframe من مجددا انتخاب می کنم، مهم این است که می خواهم اطمینان دهم که دوربین را به عنوان من تنظیم می کنم و آنرا به این ارتفاع می اندازیم و شاید فقط آن را در اینجا نگه داریم. من فقط می خواهم این دیدگاه را کمی بیشتر تغییر دهم. بنابراین ما قصد داریم یک انتقال متفاوت داشته باشیم، در اینجا دو قسمت مختلف در این زمینه وجود دارد، اما نباید اینطور به نظر برسیم که ما در اینجا کار می کنیم. به طوری که خوب است، بنابراین ما این نوع زوم را در پیش می گیریم، اجازه دهید دوربین گروه مدیر گروه خود را روشن کنیم، و ما خواهید دید که ما این پانل را در اطراف حرکت می دهیم، سپس ما به یک دید کاملا متفاوت ضربه بزنیم، و ما به سمت راست زوم حرکت می کنیم در سمت ماشین. بنابراین به سرعت گروهها را جمع آوری می کنید. اکنون، برای ایجاد یک سینمایی کامل با دوربین های مختلف، ما دقیقا همان چیزی را که من در اینجا انجام می دهم تکرار می کنم. قرار دادن دوربین های خود و سپس تعریف جایی که آنها در گروه کارگردان خود شروع و پایان می یابند تا نحوه حرکت سینمایی را کنترل کنند. بنابراین این یک مثال ساده ساده است که شما را به راه می اندازد. من توصیه می کنم با تنظیمات دوربین های مختلف بازی کنید. بازی با زمینه زاویه دید نیز هست، و شما می توانید آن را به طور دقیق همان چیزی که من در اینجا نشان می دهد keyframe. و فراموش نکنید که پانل جزئیات شما به طور خاص با آنچه که شما در حال کار با آن هستید، در گروه دوربین های خود و یا Timeline ماموریت خود را برای آن موضوع، اما اگر شما بر روی فیلد مشاهده در اینجا کلیک کنید، آن را انتخاب کنید بازیگر، آن بازیگر دوربین، و هر چیزی که مربوط به آن دوربینی است را در اینجا آورده است. و این جایی است که من می توانم در حوزه دید به طور خاص و همچنین هر یک از ویژگی های دیگر یا پارامتر های خاصی که برای این بازیگر وجود دارد را شماره گیری کنم. بنابراین این یک مرور کلی از نحوه ایجاد یک راننده راننده در Matinee است، برای کار با گروه های دوربین ما برای سینمایی ما.نابراین اجازه دهید اکنون تعریف کنیم که چطور می خواهیم بر روی دوربین دیگری در اینجا بچرخیم، و این جایی است که فقط وارد Enter می شویم.
- آموزش ویرایش متریال آنریل انجین Unreal Look Development- Materials properties
- صفر تا صد آموزش ساخت متریال آنریل انجین Unreal Engine 4 Materials
- آموزش اسمبل کردن صحنه آنریل انجین Unreal Engine 4 Level Assembling the scene
- آموزش وارد کردن است به آنریل انجین Unrea Level Assembly Importing final assets into Unreal