آموزش اسمبل کردن صحنه آنریل انجین Unreal Engine 4 Level Assembling the scene

بازی سازی آنریل انجین

هنگامی که دارایی های ما ایجاد شده است، و ما آنها را در دایرکتوری پروژه وارد کرده ایم اینجا برای موتور Unreal Engine 4 ما وقت آن است که شروع به جمع آوری صحنه کنید. حالا این یک فرآیند تکراری است، آن را ساده نیست فقط پرتاب یک دسته از اشیاء در آن وجود دارد. منظور من این است که ما هستیم رفتن به همه دارایی های ما قرار دادن که ما در صحنه هستیم، و می توانیم آن را با دارایی های بیشتر و یا جمعیت آن تکراری و کپی از دارایی ها، به عنوان مثال سنگهایی که ما نیاز داریم صحنه را بپوشانیم اما اثرات دیگری نیز وجود دارد که باید بعد از این روند اتفاق بیافتد که چیزهایی مانند شاخ و برگ، شاید تنظیم چشم انداز، شاید قرار دادن برخی از اثرات ذرات و چیزهایی مثل آن، و آن همه هستند فرآیندهای مختلف که بعدا می آیند

آموزش کامل آنریل انجین از شرکت لیندا


اما اکنون تمرکز بر روی فقط
مونتاژ صحنه، به طور خاص به
مش یا مدل استاتیک برای آن ماده،
ما می توانیم این کار را انجام دهیم
از مرورگر محتوای ما.
من در دایرکتوری محتوا هستیم اینجا
مدل های زیر
اکنون ما براش کوچک هندسی ساده داریم
صحنه ساخته شده است، و سپس آنچه که من می توانم
شروع به انجام این کار زیر پوشه ساختمان من است
و شروع به جمع آوری این دارایی ها.
حالا این دارایی ها مواد دارند
به طور خاص به آنها و
ما قصد داریم به این مواد برسیم
کمی بعد، اما در حال حاضر ما فقط به دنبال
00:01:16 مونتاژ صحنه با غرفه های قهرمان ما.
00:01:19 بنابراین ما در این فانوس دریایی می کشیم
00:01:21 و همانطور که می بینید من فقط آن را کشانده ام
00:01:23 در امتداد چشم انداز.
00:01:25 این به من اجازه نمیدهد تقاطع شود
00:01:26 با آن حق وجود دارد، خوب است
00:01:28 اما من می توانم این کار را با ابزار ترجمه من انجام دهم.
00:01:31 بنابراین من فقط می خواهم به ضربه F به فریم در
00:01:34 و من قصد دارم این فانوس را بردارم
00:01:37 همانطور که من می توانم اساسا به پروکسی ما
00:01:40 یا ساده ایستاده در قطعه.
00:01:43 در حال حاضر، این فانوس دریایی در واقع دارد
00:01:46 آنچه در بالا به عنوان یک سرمایه یاد می شود،
00:01:48 و ما می خواهیم این حق را در بالای آن قرار دهیم
00:01:51 بنابراین من قصد دارم مرجع فانوس را برای اکنون خاموش کنم
00:01:54 و من قصد دارم که فانوس دریایی را بیاورم
00:01:55 و من قصد دارم آن را به صحنه بکشم
00:01:57 اما به طور خاص می خواهم آن را در بالای صفحه قرار دهم
00:02:00 و شما خواهید دید که به عنوان منوس کلیک کرده و آن را کشیدم
00:02:03 آن را به بالای آن هندسه ضربه محکم و ناگهانی،
00:02:05 که برای من خیلی ساده تر می شود
00:02:07 به سادگی این شی را بگذارید، مخصوصا وقتی که
00:02:08 من F را فهمیدم که آن را فرمت کند
00:02:12 این باید برای آنچه که ما نیاز داریم، خوب باشد.
00:02:14 من فقط به فرار ضربه می زنم در واقع، بنابراین من نیستم
00:02:16 به طور غریزی گرفتن هر چیزی،
00:02:18 بنابراین فانوس اساسی ما در آنجا وجود دارد.
00:02:19 بیایید دوباره در مرجع فانوس دریابیم
00:02:22 و با این کار در اینجا کار کنید
00:02:24 بنابراین فقط، من دائما به F ضربه بزنم تا تمرکز کنم
00:02:26 به طوری که برای من آسان تر می چرخد ​​و یا در اطراف آن حرکت می کند.
00:02:29 اکنون ما باید چیزهایی مانند این انبار کوچک را قرار دهیم
00:02:32 پس بیایید اینجا را اینجا ببریم
00:02:34 ما می توانیم ببینیم که وقتی این شیء به طور طبیعی اتفاق می افتد،
00:02:36 مقیاس آن نادرست است.
00:02:39 من قصد دارم این اطراف را بچرخانم
00:02:41 و سپس من قصد دارم به کلید Hotkey R من ضربه بزنم
00:02:43 برای مقیاس، و من قصد دارم به طور یکسان در مقیاس این
00:02:46 و من فقط با استفاده از مرجع
00:02:49 یا اشیای ساده پروکسی که ما ایجاد کردیم
00:02:52 با قلم هندسه ما در اینجا به عنوان مرجع مقیاس.
00:02:55 بنابراین حالا می توانم این اشیا را در آن قرار دهم.
00:02:58 بیایید مرجع LH خودمان را برای لحظه ای خاموش کنیم
00:03:02 و ما می بینیم که این شی است
00:03:04 واقعا نشسته کمی بالاتر از
00:03:06 landscape landscape، بنابراین این یک مورد است
00:03:09 جایی که من قصد دارم فقط این موقعیت را
00:03:10 در با هل دادن آن را کمی، بیش از حد نیست،

اما فقط نوع قرار دادن آن در اطراف
00:03:15 به طوری که ما آن را نشسته در
00:03:17 محیط کاملا سادگی.
00:03:19 پس ما برویم
00:03:21 یکی از چیزهایی که من در اینجا متوجه میکنم،
00:03:22 با فانوس دریایی ما ممکن است بخواهیم
00:03:25 این درب را عوض کن
00:03:26 ما می بینیم که ما در اینجا پله ها هستیم
00:03:28 پس بگذارید کلید E را بزنیم و فقط
00:03:30 چرخش این فانوس دور بدن
00:03:32 و ما احتمالا باید تنظیم کنیم
00:03:34 سرمایه بالایی از آن کمی در اینجا نیز هست.
00:03:37 بیایید ببینیم که چگونه به دنبال آن هستیم.
00:03:39 بنابراین اگر من فقط سرمایه فانوس را انتخاب کنم بالا
00:03:43 و فقط مطمئن شوید که این درست است
00:03:45 و در واقع آن است که در حال پوشش دادن خوب است.
00:03:46 من می توانم آن را کمی در این سمت ببینید.
00:03:49 من فقط آن را می آورم
00:03:52 و آن را کمی حلق آویز در آن سمت نیز هست.
00:03:55 آنجا ما برویم
00:03:57 بنابراین من قصد دارم به کلید S و
00:03:58 راست کلیک راست ماوس کمی
00:04:01 و آنجا می توانیم ببینیم که ما داریم
00:04:02 ریخته شده و فانوس دریایی ما، در سرازیری
00:04:05 بر اساس این هندسه پروکسی در اینجا.
00:04:08 پس ما آن را آورده ایم
00:04:10 بیایید اینجا را ترک کنیم
00:04:12 و در اینجا پوشه proks ما را وارد کنید
00:04:14 و ما چند چیز داریم
00:04:15 ما این قایق ردیف داریم
00:04:17 رفتن به کشیدن این در
00:04:18 ما می توانیم ببینیم که خیلی کوچک است
00:04:20 برای آنچه که من می خواهم انجام دهم، بنابراین من فقط به سادگی
00:04:22 مقیاس یکنواخت که با استفاده از کلید Hotkey R.
00:04:24 با استفاده از کلید میانبر E، قصد دارم آن را ترجیح دهم
00:04:28 در مسیری که من هندسه پروکسی خود را تنظیم کردم،
00:04:32 و من فته را روی قاب می بینم
00:04:34 و ما قطعا آن را کمی پایین تر می خواهیم
00:04:36 به چشم انداز و سپس آن را در
00:04:39 ایده با این قایق این است که نشسته است
00:04:40 در اینجا یک کمی در حال حاضر، یک قایق رانی قدیمی تر است
00:04:43 که شاید بیشتر از این استفاده نشود
00:04:45 و ما می خواهیم این مجموعه را داشته باشیم
00:04:46 نوع خوبی برای صحنه ما است، بنابراین شاید
00:04:48 آن را در یک زاویه قرار دهید و ما می توانیم قرار دهیم
00:04:50 چیزهایی مانند فانوس و چیزهایی مثل آن در آنجا وجود دارد.
00:04:53 پس خیلی خوب است، نشسته است
00:04:55 به محیط زیست، ما در حال گرفتن
00:04:57 برخی از سایه های خوب وجود دارد،
00:04:58 و ما می بینیم که قایق قدیمی نوعی است،
00:05:00 اساسا در حال تجزیه کردن به کجا نشسته است
00:05:03 حالا ما به ماشینیم نیاز داریم
00:05:05 بیایید سوسک را بگیریم و آن را بکشیم
00:05:07 و در حال انجام این کار با سوسک در اینجا
00:05:10 البته ما می خواهیم ایده ای از مقیاس ما را حفظ کنیم.
00:05:15 بیایید اینجا را در اطراف این منطقه قرار دهیم.
00:05:18 این خیلی خوب است.
00:05:19 من فکر می کنم در مقیاس ما ما آن را کمی بیش از حد بزرگ بود،
00:05:22 خوب است، با شیء پروکسی کوچک ما، این درست است.
00:05:26 من قصد دارم تا کمی این کار را انجام دهم
00:05:28 نه چندان بزرگ، هر چند.
00:05:29 و این خوب است که من قصد دارم به F ضربه بزنم
00:05:31 برای فریم کردن یا تمرکز در آن،
00:05:34 و ممکن است بخواهیم آن را پایین بیاوریم
00:05:36 و ضربه E، من فکر می کنم که نیاز به چرخش رو به جلو است
00:05:39 فقط کمی، و ما می خواهیم مطمئن باشیم
00:05:41 که ما هیچ نوع لاستیک نداریم
00:05:42 حلق آویز کردن زمین اینجا.
00:05:44 من فکر می کنم این خیلی خوب است
ساعت 00:05:47 ما آن را به خوبی در آنجا راه اندازی شده است.
00:05:50 اکنون آنچه ما باید انجام دهیم این است که
00:05:52 شروع به پخش صحنه با
00:05:53 یک زن و شوهر بیشتر از اشیاء بزرگتر اینجا.
00:05:56 بنابراین ما دارایی های قهرمانانه ما را در جای خود داریم،
00:05:58 و آنها به دنبال خوبی هستند
00:06:00 من شروع به فکر کردن که قایق رانی
00:06:01 ممکن است کمی بزرگ باشد
00:06:03 به طوری که یک مشکل نیست هر چند،
00:06:04 ما همیشه می توانیم وارد شویم و آن را بگیریم
00:06:06 و به صورت یکنواخت آن را در صورت نیاز تقلیل دهید.
00:06:09 من فکر نمی کنم این خیلی خیلی بد است
00:06:11 شاید چیزی شبیه به آن.
00:06:13 من فکر می کنم که کار خواهد کرد
00:06:14 و سپس می توانیم انجام دهیم
00:06:16 این چشم انداز را با برخی از مردم پر کرده است
00:06:19 غرفه های محیطی، بنابراین چیزهایی مانند این سنگ ها.
00:06:22 بنابراین ما یک دسته سنگهای مختلف در اینجا داریم
00:06:24 یک دسته از تخته سنگهای مختلف،
00:06:25 و چیز خوبی در مورد این است
00:06:27 موادی که برای این موارد اعمال می شوند
00:06:29 اگر من یکی از این را در، ما می توانید آن را ببینید
00:06:32 جزئیات زیادی در آن سنگ وجود دارد،
00:06:34 اما زمانی که من آن را حرکت می بینم،
00:06:36 مواد در واقع شنا می کنند
00:06:38 و این در واقع به دلیل بافت است
00:06:41 که در حال اعمال است، این در فضای جهانی اعمال می شود،
00:06:44 و چیز خوبی در مورد این است
آن واقعا نوعی از کارهایی است که ما نیاز داریم. به این ترتیب، وقتی آن را قرار می دهم و آن را در اطراف حرکت می دهم، ما همیشه می خواهیم متفاوت باشیم بافت اگر ما واقعا میخواهیم آن را با آن مشخص کنیم. بافت همیشه به نظر می رسد کاملا در این سنگ ها متفاوت است. اکنون این کار زمان زیادی می برد این را به درستی پر کنید، اما این ایده اینجاست این است که من فقط می خواهم یک دسته از آن را بگیرم این سنگ های مختلف و موقعیت آنها را در، مقیاس گذاری آنها، چرخش آنها، ترجمه آنها برای پر کردن صحنه های ما، اما چیز بزرگ در مورد این صحنه این است که ما دیگر داریم غرفه های محیطی اینجا برای پر کردن صحنه. بنابراین چیزهایی مانند این چوب درخت برای مثال. این چیزی است که ما ممکن است بخواهیم در اینجا صحنه را وارد کنید و فقط محل قرار دهید در محیط اطراف به طوری که ما نوعی از پر کردن آن با نوع اشیاء محیطی زیبا، و البته ما چیزهایی مانند پشته ها را وارد کرده ایم و یا شمع ها را وارد می کنیم، و ما می توانیم این را به صحنه بکشیم. شما می دانید، شاید ما یکجا را در اینجا قرار دهیم


و چرخش که در اطراف فقط به نوع آن را شکستن پس از آن کمی متفاوت از یکی از ما قبلا قرار داده ایم ما در اینجا نیز به این نکات متکی هستیم.این چیزی است که ما می توانیم بگذاریمسعی کنید در برابر ساییدگی خود قرار بگیرید و اجازه دهید فقط این مرد را در آن بچرخانم ما می رویم، چیزی شبیه به آن است. در حقیقت، من قصد دارم آنها را کمی بیشتر بشورم. ما می رویم، و اگر می خواهم فقط می توانم N را بزنم برای اطمینان از این که زمین در آنجا نیز قرار دارد. بنابراین خوب است، ما یک دسته از سیاهههای مربوط به جداگانه کمی که می توانیم شروع کنیم در اینجا یکی دیگر از پشته چوب اگر ما می خواستیم چیزی که ممکن است در میان نشستن فانوس دریایی و سایبان و ما داریم اجزای کوچک و قطعات مختلف که ما واقعا می توانیم نوع آن را پر کنیم محیط زیست با نوع شکسته شدن آن. و البته ما نمی خواهیم بیش از حد دیوانه شویم با این دلیل که ما قصد داریم این را پر کنیم با بسیاری از سنگهای مختلف. ما برخی از سازه های دیگر که نیاز داریم برای رفتن به اینجا، به عنوان مثال شاخ و برگ واقعا قصد دارد این پس زمینه را شکست دهد هنگامی که ما به آن رسیدیم، اما اجازه دهید فقط شروع کنیم تا شاید یک زن و شوهر از این کمی قرار داده شود سنگهای محیطی در اینجا. پس این ایده مونتاژ است صحنه با دارایی های ما، غرفه های ما. قبل از اینکه ما به هر یک از مواد شیرجه برویم ویرایشگر قلاب، ما می خواهیم نگاه کنیم آنچه در مورد مواد غیر واقعی است، بنابراین ما کمی نگاهی خواهیم داشت، اما ایده پشت چیزی است که شما در Unreal انجام می دهید به یاد داشته باشید این است که مرورگر محتوا واقعا نوعی حکومت کردن راه است دارایی های شما هستند و نگه داشتن آن سازمان یافته به سادگی به طوری که آن را ساده کشیدن و رها کردن و آن اشیا را در صحنه قرار دهید. فقط شروع به جمع آوری و آوردن خود کنید پروژه کلی به زندگی.