آموزش نورپردازی محیطی آنریل انجین بازی سازی Unreal Engine Environment lighting

در حال حاضر ما مواد خود را، روشنایی کلی ما از چراغ های خوب تا چراغ های محیط زیست در صحنه ما اعمال کرده ایم، اکنون می خواهیم کار با برخی از اثرات پس از پردازش را انجام دهیم، و این اثرات است که واقعا صحنه را به زندگی و اعتماد به نفس کمی بیشتر به آن اضافه کنید. و این ها چیزهایی هستند که می توانند در Viewport اتفاق بیافتند که می تواند بر روشنایی کلی یا ظاهر چگونگی نمایش بازی تاثیر بگذارد.

پکیج کامل پراب سه بعدی 3d Props

و این می تواند چیزهای مختلفی مانند اثرات دوربین یا کیفیت کلی Viewport باشد. در حال حاضر یک زن و شوهر از بنیاد واقعا وجود دارد، بنابراین فقط به سرعت، اجازه دهید نگاهی به آنچه که ما می توانیم با این صحنه در اینجا با توجه به شدت و یا چگونگی تمیز ما می توانیم لبه ها را تعریف کنیم. و این به سادگی با نمایش چند پرچم مختلف در Viewport برای ارائه همه این جلوه های مختلف است. در این یادداشت در اینجا، هنگامی که ما می بینیم که نوعی از لبه های غیر تردید در صحنه ما و یا محیط ما در اینجا دیده می شود و ما می بینیم که به ویژه هنگامی که ما در حال حرکت به داخل و خارج هستیم می توانیم برخی از مسائل را ببینیم، نمایش جزء در گوشه بالا سمت چپ و اطمینان حاصل کنید که ما Anti-aliasing را روشن می کنیم. و این چیزی است که ما انجام می دهیم، صحنه های بسیار تیز و تیز را به ما نشان می دهد، مخصوصا وقتی که این بازی را برای بازی در اینجا انجام می دهیم، فقط برای اطمینان از اینکه همه چیز خوب و واضح و تمیز است، لبه های تیز به طور کلی برای بازی ما. به سادگی با رفتن به منوی Show و روشن کردن Anti-Alias ​​به شما یک نمای کلی پاک کننده برای ارائه بازی شما می دهد.