آموزش استفاده از دوربین گروپ آنریل انجین Unreal Engine camera groups Matinee

استفاده از Matinee در Unreal Engine 4 یک راه بسیار قدرتمند برای ایجاد سریع سینمایی واقعا عالی است که صحنه های ما را نشان می دهد. در حال حاضر، در این ویدئو، ما قصد داریم نگاهی به چگونگی شروع کار با مبانی کار با Matinee برای ایجاد یک سینمایی برای پروژه ما داشته باشیم. من قصد دارم به بالای نوار ابزار بالا برویم، درست در بالای نمای دید، من قصد دارم به منوی کشویی Cinematics ضربه بزنم و قصد دارم روی Add Matinee کلیک کنم.آموزش نحوه استفاده آنریل انجین Unreal Engine camera groups Matinee هنگامی که ما این کار را انجام می دهیم، دو چیز اتفاق می افتد. شما این دیدگاه را خواهید دید که چشم انداز ما است، که ما بازیگر Matinee است، اما اگر این را از راه بیابیم، خواهید دید که هیئت مدیران کوچک نیز در اینجا نیز به نمایشگر افتاده است. مهم نیست که کجا قرار داده شود، بلکه یک نوک است. گاهی اوقات خوب است که هر یک از این بازیگران کوچک را قرار داده و مهم نیست که آیا آن ذرات یا هر چیز دیگری ممکن است باشد یا خیر، اگر چیزی است که با یکی از سیستم های ماژول در Unreal، مثلا ماتین، کار می کند، اگر شما تا به حال نیاز دارید برای انتخاب آن در نمای پورت، ممکن است بخواهید آن را به جای مرکزی داشته باشید تا همه اشیاء خود را در یک ناحیه عمومی ببینید. با توجه به این موضوع، واقعا مهم نیست اگر شما نمی توانید آن را در اینجا پیدا کنید، زیرا شما همیشه می توانید آن را در Outliner جهانی پیدا کنید. بنابراین در اینجا ما بازیگر Matinee 11. بنابراین، با گفتن این، ما در حال حاضر انتخاب شده است. ما یک بازیگر Matinee ایجاد کرده ایم و این رابط کاربر را برای ما باز کرده است. این جایی است که ما می خواهیم شروع به ساخت دوربین هایمان کنیم تا بتوانیم با این کار کار کنیم. بنابراین، فقط یک مرور سریع، ما یک پانل جزئیات داریم، بسیار شبیه به شما در هر جای دیگری در موتور Unreal Engine 4 پیدا می شود. منوی ما در بالای صفحه قرار دارد و ما نوار ابزار را در بالای صفحه قرار می دهیم. به طور پیش فرض Snap را مشاهده می کنید، و این برای کمک به ما کشیدن کلید های کلیدی و به حرکت در زمانی که ما کار می کند. خواهید دید که ما این ویرایشگر منحصر به فرد داریم؛ ما در حال حاضر این را نادیده می گیریم، زیرا ما قصد داریم به طور خاص در این تب Tracks کار کنیم. یکی از اولین مواردی که متوجه میشوید این است که ما توانایی مشاهده تمام آهنگهای مختلفی که ما در حال ایجاد آن هستیم، هستیم و در اینجا می توانید تمام انواع مختلف آهنگ هایی که در حال کار با آن هستید را مشاهده کنید یا تمام موارد گروه های مختلف بنابراین دوربین ها، شبکه های اسکلتی، چراغها، ذرات، صدا، رویدادها وجود دارد. شما حتی می توانید انواع دلخواه خود را در این قسمت نیز ایجاد کنید. اما آنچه ما می خواهیم به طور خاص در اینجا کار می کنیم، دوربین ها است و برای کار با دوربین ها، ما قصد داریم چیزی را که به عنوان "گروه دوربین" نامگذاری شده است، ایجاد کنیم. بنابراین، اولین کاری که ما انجام می دهیم این است که یک دوربین در صحنه ی ما پیدا کنیم. اکنون می توانید دیدگاه را که من از اینجا می خواهم ببینم. اگر من به Matinee بروم و من در این فضای مسیر راست کلیک راست کرده و یک گروه دوربین جدید ایجاد کرده یا دکمه Add New Camera Group را بزنید و آن را کلیک کنید، میخواهید یک نام را انتخاب کنید. من قصد دارم به این یکی از PanCamera1 من تماس بگیرم و فقط Enter را بزنم. خواهید دید که یک گروه دوربین جدید کاهش یافته است. در اینجا چیزی است که جالب است. این دوربین از هر کجا که ممکن است نمایان باشد، ایجاد شده است، بنابراین در اینجا، از اینجا دیدن میکنم و از دوربین خارج شده است. در حال حاضر، ما در حال حاضر یک دوربین کوچک زیبا در پنجره Viewport Preview در اینجا قرار خواهیم داد و به ما اجازه خواهیم داد که چگونه این دوربین کار می کند. بنابراین، این PanCamera1 است که ما با آن کار میکنیم، و فقط برای توضیح آنچه در داخل Matinee در اینجا اتفاق می افتد، ما نیز این آیکون دوربین کوچک داریم، و اگر در هر لحظه آن را تغییر دهم، بستگی به جایی که هستم، این قصد دارد به من اجازه می دهم این دوربین را انتخاب کرده و آن را در نمای دید مشاهده کنم و پیش نمایش را در اینجا دریافت کنم. دلیل این که ما می خواهیم این است که این مفید است هنگامی که شما به چند دوربین جمع آوری شده است. این جایی است که شما فقط می توانید با یک دوربین خاص کار کنید و با آن کار کنید. در حال حاضر، بگذارید چیزهای بیشتری را طراحی کنیم یا شاید یک کلیدی برای چیزها ایجاد کنیم. بنابراین، قبل از اینکه ما یک کلیدی کلیدی جدید را برداریم، متوجه خواهید شد که یک مثلث قرمز کوچک در اینجا در فضای جنبش ما قرار دارد و این جایی است که این دوربین را قرار داده ایم، بنابراین یک فریم کلید برای من افتاده است. بنابراین من قصد دارم روی آن کلید تصویر کلیک کنم. من در واقع می خواهم جنبش را انتخاب کنم و مطمئن باشیم که در این فریم کلید قرار داریم و می توانیم این دوربین را به طور خاص در اطراف حرکت دهیم، اگر بخواهیم، ​​شاید در جایی دیگر در اینجا باشد. بنابراین من فقط می خواهم دوربین خود را در دست بگیرم، فقط نگاهی به جایی که ممکن است بخواهیم آن را قرار دهیم. شاید این چیزی است که در آن فضا وجود دارد. بیایید جلوی زمان Timeline یا نوع علامت را از Timeline ما، که این زبانه سبز کمی است، بکشید و فقط کمی بکشید. من قصد دارم این را بیش از حد کمی، شاید در منطقه 4.5 و یا حتی 5. 5. همه این چیزها ما می توانیم در پرواز تنظیم. این قرمز یکی از پایان انیمیشن ما است و ما قطعا آن را به همان اندازه که ما به آن نیاز داریم، تنظیم خواهیم کرد.

من فقط کمی می توانستم این قاب را بچرخانم و سبز را بچرخانم و به این دیدگاه، دیدگاه دوربین نگاه می کنم، و من فقط کمی در این موقعیت قرار می گیرم. این باید خوب باشد اگر ما در حال حاضر به Matinee خود برگردیم، قبلا قبلا قاب کلید عمومی را قرار داده بودیم، اما هیچ ارتباطی با آن نداشتیم. بنابراین، اساسا این جنبش را گرفت و آنجا را ترک کرد. خوب، چگونگی کارکرد کلیدی در Unreal در اینجا کار می کند. بنابراین بگذارید، در واقع، اگر ما بخواهیم، ​​همه چیز را از اینجا حذف کنیم. فقط در UI کلیک کنید و ضربه بزنید فرار، به طوری که هیچ چیز انتخاب شده است. و ما می توانیم ببینیم، اگر ما از طریق زمان چرت زدن، ما باید این دوربین را برای ما در اینجا ببینیم. بنابراین ما به سادگی می توانیم از طریق زمان بندی اسکراب، ما می توانیم حرکت دوربین را در آنجا ببینیم. بیایید بالا برویم و پیش نمایش سینمایی ما را به اینجا برگردانیم و این یکی را به فضا خود برگردانیم. و اگر ما این دوربین را بگیریم، بگذارید در واقع دوربین ما را ببندیم، در اینجا نیز این دیدگاه را از طریق دوربین ما خواهیم دید. و ما می توانیم به سادگی وارد و از بین برود و ببینیم که چگونه سینمایی ما در حال آمدن است. بنابراین، اکنون که ما یک دوربین در آن وجود دارد، بگذارید به سرعت در دوربین دیگری اضافه کنیم. به همین دلیل است که ما گروه های دوربین ما را اضافه می کنیم، و این اینست که چگونه ما با آنها کار می کنیم، چگونه آنها را تحریک می کنیم. با استفاده از دکمه وسط ماوس، می خواهم با استفاده از دکمه کوچک و کوچکتر کوچکتر کار کنم. بنابراین اجازه دهید این TImeline را در اینجا بکشیم. من باید این کلید ها را بگیرم در واقع، اجازه دهید این کار را انجام دهیم تا فضای کامل در اینجا داشته باشیم و فقط این را از راه دور کنیم. و من می خواهم قرمز را حرکت دهم، در اینجا می خواهم میزان کمی قرمزی را به دست بیاورم و بگذارید آنرا به حدود 14 رسیده در حال حاضر، و ما سبز را به لرزه درآوریم. در حال حاضر، ما یک چهار و نیم دارد. من هم می خواهم دوربین دیگری را در اینجا قرار دهم تا با آن همکاری کنم. بنابراین بگذارید یک گروه کل دوربین جدید ایجاد کنیم، یک نام تجاری جدید در اینجا ایجاد کنیم. من قصد دارم این یکی را اینجا ZoomCamera1 بزنم ما وارد Enter شویم در حال حاضر، به یاد داشته باشید، ما در حال کار با یک گروه در اینجا، اما اجازه دهید با زبانه جنبش کار می کنند. به طور پیش فرض، این در فریم قرار می گیرد. من در واقع می خواهم این فریم کلید را در اینجا ببندم، و اجازه دهید این مرد را پایین بیاوریم و به دوربینمان برویم. از آنجا که با این کار در اینجا کار می کنیم، در واقع، ما احتمالا می خواهیم آن را دقیقا همان نظر برای آنچه که ما می خواهیم در اینجا کار می کنند. پس بیایید این را بگیریم و آنچه ما می خواهیم انجام دهیم این است که در واقع آن را به این فضا بیاوریم و Enter را بزنیم. در حال حاضر ما این فریم Keyframe را داریم و من فقط به آن رفته و حذف را فشار داده ام، به طوری که در اینجا یک Keyframe نام تجاری جدید داریم که همان نمایش را قفل می کند و من حذف می کنم در اصل اصلی. این واقعا اهمیتی ندارد، زیرا هنگامی که ما یک کارگردان را دنبال می کنیم، ما در حال تعیین اینکه کدام یک از دوربین ها به چه معنی است، یا دیدگاه هر دوربین است. بنابراین، در حال حاضر من قصد دارم به اینجا بکشم، بیایید به حدود نه، بروید و Enter را بزنید. اطمینان حاصل کنید که مسیر Movement انتخاب شده است و این keyframe برجسته شده است و اجازه دهید که آن را به سمت بالا بکشیم و به این دیدگاه بازگردیم. و پس از آن ما به سادگی اطمینان خواهیم داشت که بازیگر دوربین 23 در نمایش ما انتخاب شده است و ما می توانیم با این دوربین به طور خاص در اینجا کار کنیم. بیایید این پیش نمایش سینمایی را در آنجا خاموش کنیم. و اکنون ما قصد داریم، فقط به زوم دور از دوربین. باز هم، فقط راه من ترجیح می دهم به کار بیرون از دوربین، و مشاهده در این پنجره است. من قصد دارم به زوم این دوربین کمی، و این چیزی است که ما این را فقط به نام "زوم" تماس بگیرید. به طوری که دوربین ما را به این فضا منتقل می کند، فقط برای ساختن آن. بیایید به اینجا مینشینیم ما قصد داریم این را فقط از بین ببریم. و اگر در حال حاضر از بین برود، می توانیم ببینیم که دوربین در حال حرکت است، و دیگر حرکت می کند، زمانی که ما به این فریم زمان می رسیم. مهمترین نکته مهم این است که ما احتمالا، هنگامی که مسیر کارگردان را قرار می دهیم، بین آنها کار می کنیم، به این ترتیب بین آنها بین آنها تغییر می کند. بنابراین وجود دارد. ما در مورد اینکه چگونه می توانیم گروه های دوربین را در Matinee ایجاد کنیم، چگونه می توانیم با انیمیشن در آن گروه های دوربین کار کنیم، چگونه می توانیم در رابط کاربر Matinee نیز کار کنیم، و اکنون می خواهیم شروع کنیم تا این را با هم به هم بیاوریم واقعا سینمایی ما را ایجاد می کنیم. بنابراین بگذارید نگاهی به چگونگی انجام این کار در آینده بزنیم. این یک مرور سریع از کار با گروه های دوربین در Matinee در Unreal Engine 4 بود